درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت در ایران

درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت در ایران

مشخصات درب ضد سرقت یک رو فلز و تمام فلزی

 درب ضد سرقت فلزی یا همان درب ضد سرقت رویه فلز از مهم ترین تولیدات راشا درب می باشد. این درب ها دارای قیمت و کیفیت بسیار مناسبی هستند و می توانید به عنوان درب لابی در بیرون از ساختمان هم از این محصولات استفاده نمایید. برای استفاده از درب فلزی در بیرون از ساختمان بهتر است از درب با رنگ پلی اورتان استفاده نمایید. این رنگ ها دارای پوشش دهی بالایی هستند و از درب در برابر عوامل محیطی مانند تابش نورخورشید و زنگ زدگی محافظت می نمایند. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت درب ضد سرقت فلزی، ابعاد درب است.

خرید درب ضد سرقت فلزی

معمولا درب ضد سرقت بر اساس نوع روکش درب، میزان برجستگی روکش و یرآق آلات مورد استفاده تقسیم بندی می شوند و شاسی کشی فلزی داخلی و ساختار تمام مدل های درب ضد سرقت بصورت یکسان می باشد. همان طور که از نام درب ضد سرقت فلزی مشخص است، این درب ها از ساختاری فلزی بهره‌مند می باشند. بد نیست بدانید که شما برای انتخاب رنگ مناسب برای این درب ها لازم است تا علاوه بر زیبایی به برخی نکات همچون عدم خوردگی فلز یا هوازدگی آنها نیز توجه داشته باشید. از انواع درب ضد سرقت فلزی می توان به درب ضد سرقت فلزی شیشه خور اشاره داشت.

قیمت درب ضد سرقت فلزی

عواملی بسیاری بر قیمت تمام شده درب ضد سرقت رویه فلزی تاثیر گذارند.از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت در ضد سرقت فلزی می توان به این موارد اشاره نمود:

  • ابعاد درب (تعداد لنگه ها)
  • طرح و رنگ درب
  • نوع یراق آلات به کار رفته در ساخت
  • کیفیت متریال استفاده شده 

درب ضد سرقت فلزی شیشه ای

درب ضد سرقت فلزی شیشه خور تلفیقی از درب فلزی و شیشه است که در وسط درب قرار می گیرد. این نوع درب در چهارچوب های ساده فلزی و چهارچوب فلزی روکوب دار توسط شرکت راشا درب تولید می گردد. بیشتر مشتریان و خریداران درب ضد سرقت شیشه خور آن را به خاطر زیبایی خواصی که دارد می خرند. یکی دیگر از انواع درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سرقت دولنگه می باشد. این درب ها دارای ابعاد بزرگتر و معمولا به عنوان درب لابی مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های درب ضد سرقت فلزی

  •  جنس ماده ای که درب ضد سرقت فلزی از آن ساخته می شود، فولاد نورد سرد می باشد.
  • این نوع درب ها در برابر آتش، مقاومت بالایی دارند.
  •  به دلیل تعبیه شدن یک نوار درزگیر از جنس پلیمر در آن ها، برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل، مانع خوبی محسوب می شوند.
  •   این درب ها عایق صوت و گرما نیز می باشند.
  •   جنس رویه بیرونی این نوع از درب ها، رنگ کوره ای به علاوه روکش PVC است.
  • ضخامت ورقه چهارچوب درب ضد سرقت فلزی تقریبا ۵.۱-۳.۱ میلی متر است.
  • موادی که فاصله بین دو ورقه رویه درب را پر می کنند، پلی اورتان، هانی کامب و مش فولادی هستند.
  •  قسمت بازشوی درب هم دارای ضخامتی نزدیک ۷ سانتی متر است.
  •  قفلی که برای درب ضد سرقت فلزی استفاده می شود، معمولا قفل گاو صندوقی است که دارای ۱۱ تا ۱۵ نقطه اتصال با چهارچوب می باشد.
  •  جنس آستانه درب های ضد سرقت فلزی استیل ضد زنگ می باشد.
  •  این نوع از درب ها، در ابعاد ۲۱۰*۱۰۵ سانتی متر در بازار موجود هستند و زمانی که باز می شوند، فضایی با ابعاد ۱۹۷*۹۱ سانتی متر را در اختیار شما قرار می دهند.
  •  از تجهیزات درب ضد سرقت فلزی می توان به مواردی مانند چشمی با زاویه دید بالا، زنگ اخبار، دستگیره، شب بند، لایه درزگیر پلیمری، کلید اصلی وکلید کارگری اشاره نمود که به همراه درب، ارائه می شوند.
  • اکثر درب های ضد سرقت فلزی چهار لولای داخلی داشته، که هر کدام از آنها ۵ نقطه اتصال به درب دارند.

خرید درب ضد سرقت فلزی

قبل از انتخاب درب ضد سرقت می بایست محل مورد استفاده را ارزیابی کرد تا درب ضد سرقت متناسب با آن انتخاب شود، در اجزای درب ضد سرقت فلزی از دو لایه ورق به ضخامت تا یک میلی ‌متر ساخته شده است و در دو طرف درب ضد سرقت نصب می شود. برای جلوگیری از آلودگی صوتی و صدا های زندگی شهری از یک لایه عایق صدا در لایه میانی درب ضد سرقت استفاده می شود از طرفی نیز برای جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی نیز از عایق گرمایی در همان لایه میانی استفاده می شود. هچنین اماکنی دور از حضور جمع از جمله ویلاها، کارخانجات، انبارها و… می‌بایست از درب‌ های ضد سرقت با ویژگی‌های خاص استفاده شود تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه‌ های سطحی درب ضد سرقت به داخل ساختمان را غیرممکن سازند. در این گونه موارد نه تنها ضخامت لایه‌های فولادی در دو طرف درب ضد سرقت  به دو میلی ‌متر و جمعاً چهار میلی‌ متر افزایش می ‌یابند بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب در میان درب ضد سرقت تقویت گردیده است.

رنگ درب ضد سرقت فلزی

همواره بهتر است از رنگ هایی استفاده شود که هارمونی مناسبی میان رنگ فلز و رنگ درب ضد سرقت برقرار نمایند. گفتنی است امروزه برای رنگ آمیزی این درب ها بیشتر از رنگ های پودری الکترواستاتیکی استفاده می شود.
نکته دیگری که درباره درب های فلزی باید بدانیم این است که در این درب‌ها، در صورت وجود داشتن روکوب چوبی، رنگ فلز نیز از پشت درب دیده خواهد شد لذا حتما دقت داشته باشید که در زمان انتخاب رنگ مورد علاقه خود به رنگ فلز و همچنین چهارچوب درب نیز توجه کنید. یکی از پرطرفدارترین نوع درب ضدسرقت فلزی سفید می باشد. همچنین درب ضد سرقت فلزی طرح چوب یکی از انواع این درب های فلزی می باشد که بسیار پرطرفدار می باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد