درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت در ایران

درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت در ایران

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارا است نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل ها در درب ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند.
درب ضد سرقت می بایستی بر اساس استانداردهای محیطی چون سرما و گرما و صدا طراحی و ساخته شده باشد.
شایان ذکر است که اطمینان به درب ضد سرقت صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به محکم بودن و قابل اعتماد بودن درب های ضد سرقت پی برد. 

درب های ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربهایی گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به درب ضد سرقت به منزله ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. 

بهترین و مرغوب ترین دربهای ضد سرقت هم نمی توانند 100 در صد تضمین کنند که از دسترس سارقین در امان باشند .اما بهترین درب ضد سرقت دربی است که بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شودو مرغوبترین قفل ضد سرقت برروی آن نصب گردد که در این صورت می توان آن را درب ایمن تری نسبت به درب معمولی دانست.

درب ضد سرقت برخلاف درب های معمولی اینگونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی بر خوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی، آکاردئونی دارند.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ارزان

با توجه به شرایط بازار بعضی از ساختمان سازان تمایل به خرید درب ضد سرقت ارزان دارند . ولی اولین چیزی که به ذهن نفوذ می کند درب ضد سرقت چینی می باشد که درب ضد سرقت ارزان چینی را می توان همچون سایر محصولات چینی بدون کیفیت خوب و بد تقسیم بندی کنیم.

درب ضد سرقت ارزان چینی با کیفیت پایین واردات خوبی را در ایران داشته است ولی آیا به راستی به درب ضد سرقت فلزی که ضخامت فلز های داخلی آن چهار دهم میلی متر می باشد می توان به عنوان مهمترین قسمت ورودی آپارتمان و ورودی واحد استفاده شود و آیا خرید این نوع درب ها برای بعضی از سازندگان فقط یک نوع رفع تکلیف می باشد. آیا بهتر نیست یک درب ورودی معمولی را جایگزین این نوع درب های کنیم.

درب ضد سرقت ارزان چینی

درب های ضد سرقت فلزی که در بازار و بین مصرف کننده ها به درب ضد سرقت چینی معروف است جزو بی کیفیت ترین درب های بازار میباشد و ساخت کشور چین است.کیفیت این درب ها به قدری پایین است به طوری که اصلا جزو درب ضد سرقت نمیتوان ان را به حساب اورد چون ضمن استفاده از مواد بی کیفیت . خبری از فوداد در ان نیست وورق اهنی که در انها استفاده شده در بهترین حالت استقامت لازم را در برابر ضربات وفشار های وارده در مواقع لازمه بر خوردار نمی باشد.

درب ضد سرقت ارزان ایرانی

درب های ضد سرقت ارزان قیمت ساخت ایران به مراتب بهتر از درب های چینی میباشد. و این امر به دلیل استفاده از فولاد به جای اهن در این گونه درب ها می باشد و نیز به دلیل استفاده از یک سازه فولادی در داخل درب از استقامت بالاتری نسبت به دیگر درب های ضد سرقت ارزان چینی برخوردار است که میتواند دیلم را خنثی کرده به دلیل چینش فولادیی که داخل ان وجود دارد. 

درب ضد سرقت ارزان

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

امروزه درب ضد سرقت ساخت بسیاری از کشورها اعم از چین ، ترک ، ایران و کشورهای دیگر در بازار موجود می باشد . اینکه کدام گزینه و چه نوع درب ضد سرقتی می تواند گزینه ی بهتری برای خرید باشد منوط به بررسی شرایط خریدار و همچنین بودجه ی تخصیص یافته برای خرید درب ایمنی می باشد.

بسیاری از مشتریان در دنیای پر مشغله امروز تمایل دارند تمام مراحل خرید و فروش درب ضد سرقت به صورت اینترنتی انجام دهند . خرید درب ضد سرقت ، فروش آنلاین اینترنتی درب ضد سرقت و سفارش اینترنتی درب ضد سرقت ، فروش اینترنتی درب ضد سرقت برای اینگونه مشتریان راه اندازی شده است .
با توجه به پیشرفت تکنولوژی خرید اینترنتی درب ضد سرقت نیز با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. شما می توانید به صورت اینترنتی و حضوری، درب مورد نظر خود را از میان صد ها مدل مختلف موجود در سایت  اتحاد درب سفارش دهید.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت ترک اصل توسط تولیدکنندگان کشور ترکیه تولید و وارد ایران میشود.همان طور که میدانید درب ضد سرقت ترک یکی از با کیفیت ترین درب های ضد سرقت در ایران است.این درب های ضد سرقت دارای کیفیت بسیار بالا و ساخته شده از متریال با کیفیت بالاست.

درب های ضد سرقت ترک مرغوب عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند، در برابر برش و فشار مقاومند، در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی مستحکمند و همچنین دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت ۱.۵ میلی متر با رنگ و طرح چوب طبیعی که ما بین ‌آنها لایه پلی اورتان فشرده تزریق شده است .

اگر بخواهیم درب ضد سرقت با کیفیت و امنی را برای منزل و محل کار خود تهیه کنید بدون شک درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین گزینه هاست.درب ضد سرقت ترک از لحاظ قیمت از بقیه درب های ضد سرقت گران تر است ولی این گرانی به امنیت بیشتر آن می ارزد.

درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت ایرانی 

یکی از انواع درب ضد سرقت،درب ضد سرقت ایرانی است.درب ضد سرقت ایرانی معمولا از لحتاظ کیفیت هم سطح با درب ضد سرقت ترک است .اما این کیفیت در دراز مدت ممکن است نتواند قابل رقابت با درب ضد سرقت ترک باشد.عمدتا درب ضد سرقت ایرانی از متریال وارد شده از کشور ترکیه ساخته و در ایران مونتاژ میشود.

درب ضد سرقت ایرانی اتحاد درب، داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. این نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.

درب ضد سرقت ایرانی نسبت به کیفیت بالایی که دارد قیمت نسبتا مناسبی دارد. همین قیمت مناسب باعث افزایش درخواست کنندگان برای استفاده از این درب ها است.درب ضد سرقت ایرانی داخل ایران ساخته و تولیدکنندگانی زیادی در این زمینه فعالیت دارند.در این بین اتحاد درب یکی از بزرگترین این تولیدکنندگان است.برای اطلاع از قیمت درب ها و استفاده از امکانات با ما تماس بگیرید.

رویه درب ضد سرقت

انواع رویه های درب ضد سرقت 

MDF-ET-Wood-PVC

 

درب های ضد سرقت که چند سالی است در کشور ما  مرسوم شده است  و باعث شده توجه پیمانکاران بسیار زیادی را به خود جلب کند، نقش بسیار پر رنگی در فراهم کردن این امنیت و آسایش دارند. حال استفاده از طراحی های زیبا و مدرن بر روی این درب‌ها نیز می تواند نقشی هرچند کوچک در زیباتر شدن خانه شما نیز داشته باشند.

یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد در درب ضد سرقت همانطور که از نام آن پید میباشد ، امکان سفارشی سازی درب بر اساس خواسته ها و سلیقه های شماست. تنوع بسیار زیادی که در درب های ضد سرقت باعث شده تا دست مشتریان برای انتخاب درب مناسب با طراحی دکوراسیون داخلی منزل‌شان باز باشد. در این مطلب می توانید با تفاوت رویه و روکش های متنوع درب های ضد سرقت آشنا شوید.


در زیر انواع روکش ها را به شما معرفی میکنیم :
روکش های درب های ضد سرقت موجود در بازار را نیز می توان به دسته بندی های زیر تقسیم کرد:

1- روکش لمینت : شباهت بسیار چشمگیری به روکش های چوبی و مقاوت بسیار زیاد آن در برابر اشعه های مضر خورشید را می توان بزرگترین مزیت های آن ها دانست.


2- گردوی طبیعی : کیفیت بسیار بالایی دارد که با توجه به وجود رگه های زیاد چوب در آنها ، گاها از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به راش طبیعی برخوردار است.


3- هایگلاس :  یکی از انواع روکش های MDF است که در عین مقاوم بودن آن ، بسیار سبک نیز می باشد.


4- راش طبیعی : معروف ترین روکشی که موجود در بازار ایران می باشد که از چوب های مرغوب راش طبیعی تهیه می شود.


5- هات پرس : ارزان قیمت ترین نوع  روکش درب ها است که محبوبیت خاصی در میان مشتریان در ایران  ندارد!


همه رویه های درب های ضد سرقت ذکر شده از زیبایی های خاص خود برخوردار هستند که البته هر یک از آنها ممکن است به لحاظ سلیقه ‌ای از نظر شما تفاوت های بسیار زیادی داشته باشند به همین دلیل است که در قیمت درب ضد سرقت نیز تفاوت بسیاری مشاهده میکنیم؛ اما بد نیست نگاهی هم به مزایا و معایب فنی این رویه ها بیندازیم.


انواع رویه های درب ضد سرقت

pvc


اما نوبت به رویه PVC است که استفاده از آن در مناطق گرمسیری و با دمای بسیار بالا بدلیل احتمال جدا شدن MDF از PVC توصیه نمی شود؛ اما با توجه به صنعتی بودن این نوع رویه ، شاید بهترین انتخاب درب برای خانه هایی که در شهرهای با رطوبت بالا قرار دارند، همین مدل PVC باشد. ب علاوه لازم به ذکر می باشد این مدل رویه ها برای درب ها صنعتی هستند لذا در صورت وارد شدن هر نوع آسیب به آنها امکان رنگ آمیزی مجدد وجود نخواهد داشت!

 

رنگ آمیزی درب های ضد سرقت

 

learn_painting

رنگ های متنوع فلز درب های ضد سرقت دارای ساختار فلزی می باشند و نیازمند رنگ هایی می باشند که چندین خاصیت را برای درب های ضد سرقت به ارمغان بیاورند. زیبایی رنگ باعث جلوگیری از خوردگی فلز و هوازدگی میشود که از ویژگی هایی است که باید فلز درب های ضد سرقت داشته باشند. استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیکی یکی از بهترین روش های فیزیکی و الکتریسیته ای می باشد که برای رنگ آمیزی فلزهای درب ضد سرقت استفاده می شود.
درب ضد سرقت رنگ قهوه ای
با توجه به ترکیب دکوراسیون و رنگ آمیزی منزل خود می توانید رنگ های  مورد نظر خود را برای درب ورودی خانه خود انتخاب کنید و در مورد تنالیته رنگی ، رنگ قهوه ای بهتر می باشد به رنگ در ورودی باقی واحدهای آپارتمان هم توجه کنید و رنگی را انتخاب کنید که نزدیک تر به واحد مجاور و حتی المکان نزدیک به باقی طبقه های ساختمان باشد. 
 

درب ضد سرقت سفید  رنگ از ورق فولادی ضخیم استفاده شده است و دارای عایق صوتی – حرارتی است ،  در این نوع درب از یولونیت فشرده استفاده شده است و رنگ الکترو استاتیک آلمانی و یراق آلات ترک، درکوب و دستگیره عثمانی، میله ای و هلالی نیز از دیگر ویژگی های این مدل درب ضد سرقت است. ابعاد درب یک لنگه ۱۱۵ در ۲۱۵ سانتیمتر،  ابعاد درب  های یک و نیم لنگه ۱۵۰ در ۲۱۵ سانتیمتر و درب دو لنگه ۲۰۰ در ۲۱۵ سانتیمتر است.
 
pvc
 

ضد آب بودن درب های pvc


همانطور که میدانیم pvc مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت  دارد به صورتی که ورقه های pvc با ضخامتهای ۱۶میلیمتر را برای ساخت کابینت، سرویسهای بهداشتی و زیر سینکی آشپزخانه به کار می برند. همین ذهنیت باعث شده که دربهای روکش تمام pvc را هم به غلط به عنوان درب های ضد آب معرفی کنند . به این نکته نیز باید توجه کرد که آب از سطح روی درب pvc غیر قابل نفوذ است اما در صورتی که کلاف درب pvc نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد نمود. بنابراین نتیجه گرفت که درب های با روکش و کلاف تمام pvc، ضد آب خواهند بود.
 

برای مشاهده لیست قیمت درب های ضد سرقت اینجا کلیک کنید

قیمت درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت راسان درب بر اساس نوع روکش چوب (راش یا گردو) ، میزان برجستگی درب و یرآق آلات مورد استفاده تقسیم بندی و قیمت گذاری میشوند . شاستی کشی فلزی داخلی دربهای ضد سرقت در تمامی مدل ها بصورت یکسان می باشد. به طور مثال برخی از مدل ها که دارای طرح های بدون برجستگی ( CNC ) می باشند از درب های ضد سرقت برجسته قیمت تمام شده ی کمتری دارند.
 درب های ضد سرقت که با روکش گردو ساخته شده اند از درب های ضد سرقت روکش راش گران تر می باشند. برخی از درب ها دارای یرآق آلاتی از جنس برنج یا استیل می باشند که این موارد می تواند بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد.

قیمت درب ضد سرقت

همانطور که از نام درب ضد سرقت مشخص است , این درب ها با توجه به استحکام و ساختاری که دارند مانع از این میشوند که سارقان به سهولت از آن عبور کرده و وارد منزل شما گردند.
درب ضد سرقت از کلاف های فلزی مستحکم و صفحات فلزی ساخته شده و جهت مقابله با اهرم شدن , برش , فشار و تخریب احتمالی توسط سارقین ایمن گشته اند.
در طراحی این درب ها , قسمت لولا ها در داخل و سمت آپارتمان قرار گرفته اند و این امر مانع از این میشود که سارق بتواند از بیرون بتواند با وارد کردن نیرو و یا اهرم درب واحد ساختمان شما رو از جا در بیاورد و وارد آپارتمان شما شود.
قفل و یراقی که بر روی درب های ضد سرقت به کار گرفته میشوند اغلب از انواع مرغوب آن می باشند که سازندگان آن قفل ها انواع روش های امنیتی لازم جهت جلوگیری از دستکاری در آن و یا تخرب توسط دریل و مته را به کار برده اند. پس شما میتوانید از بابت ایمنی قفل ها آسوده باشید.
تمامی این مزایا در درب ضد سرقت ( البته از نوع مرغوب ) , باعث شده , استفاده کنندگان با خیال آسوده درب آپارتمان و یا واحد مسکونی خود را قفل کرده و از منزل خارج شوند.
قیمت درب های ضد سرقت با توجه به ساختار درب و متریال به کار رفته در آن متفاوت است. معمولادرب های ضد سرقت سفارشی دارای قیمت  بالاتری نسبت به درب ضد سرقت پیش ساخته دارد.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی راسان درب در داخل ایران تولید میشود.درب های ضد سرقت ایرانی دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. این نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.
تولیدکنندگان و سازندگان درب ضد سرقت در ایران معمولاً مواد لازم برای ساخت درب ضد سرقت را به دلیل هزینه زیاد دستگاه های لازم برای تولید این محصولات از کشور ترکیه وارد می کنند. البته بعضی تولیدکنندگان از متریال ساخت داخل ایران نیز برای تولید درب ضد سرقت استفاده می کنند،که انها هم دارای کیفیت بالایی است.
یکی از نکات مهمی که اکثر خریداران درب های ضد سرقت هنگام خرید باید به آن  توجه کنند، قیمت مناسب و امنیت این نوع درب ها می باشد. تولید کنندگان ایرانی نیز تلاش می کنند ،درب هایی که تولید میکنند دارای کیفیت بالا و امنیت خوبی باشند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند.

قیمت درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک اصل توسط کشور ترکیه ساخته و وارد ایران می شود .درب ضد سرقت ترک یکی از انواع درب های ضد سرقتی است که دارای کیفیت و قیمت بالاست.به این دلیل که از متریال اصلی استفاده میشود و باعث بالا رفتن کیفیت کار میشود.همین کیفیت باعث شده که بیشتر  افراد از همین درب به عنوان گزینه اصلی انتخاب نمایند.
جهت اطلاع از قیمت درب ضد سرقت ترک و ضد حریق ترک می توانید همین حالا با مشاوران راسان درب تماس بگیرید.

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت چینی

انواع درب ضد سرقت که در بازار ایران موجود می‌باشد، معمولا ساخت کشورهای چین، ترکیه و ایران است. البته نمونه های ایتالیایی هم در بازار یافت می شود که به علت اختلاف قیمت بسیار بالا با سایر محصولات و هم چنین محدود بودن موجودی استقبال کمتری از آنها میشود.
درب ضد سرقت تولید کشور چین مانند سایر اقلامی که از این کشور وارد ایران می شود، از قیمت و معمولا کیفیت پایین‌تری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است. اگرچه درب‌های چینی نیز کیفیت‌های مختلفی دارند و درب‌های درجه یک آن‌ها گاهی از کیفیت خوبی هم برخوردارند.
وزن درب ضد سرقت چینی نسبت به درب ضد سرقت ایرانی و ترک بسیار کمتر است که خود بر کاهش مقاومت آن تاثیر بسزایی دارد و نشان دهنده ساختار داخلی ضعیف تر در این درب ها است.
درب ضد سرقت چینی، عموما تک قفله بوده و امنیت آنها توسط زبانه‌هایی که در سه طرف درب باز و بسته می‌شوند، تامین می‌گردد. زبانه‌های بکار رفته در درب‌های چینی عموما تو خالی بوده و توسط اهرم به راحتی باز می‌شوند.
این دلایل باعث میشود قیمت تمام شده این درب ها ارزان تر از سایر مدل ها باشد.

درب ضد سرقت فلزی چینی

درب ضد سرقت فلزی که در بازار و بین مصرف کننده ها به درب ضد سرقت چینی معروف است جزو بی کیفیت ترین درب های بازار میباشد و ساخت کشور چین است.کیفیت این درب ها به قدری پایین است به طوری که اصلا جزو درب ضد سرقت نمیتوان ان را به حساب اورد چون ضمن استفاده از مواد بی کیفیت . خبری از فوداد در ان نیست وورق اهنی که در انها استفاده شده در بهترین حالت استقامت لازم را در برابر ضربات وفشار های وارده در مواقع لازمه بر خوردار نمی باشد و راهکارهایی که سازنده های این گونه درب ها برای بالا بردن استقامت ان در برابر دیلم به کار برده اند (قفل چنگکی – قفل مرکزی) بی تاثیر بوده و باکیفیت ترین درب ضد سرقت چینی هم خلاف قیافه فریبنده که دارد استقامت لازم را ندارد.ونیز با توجه به بالارفتن قیمت دلار دیگر توجیه اقتصادی برای خرید این گونه درب  ضد سرقت ارزان وجود ندارد.

 جهت اطلاع از لیست قیمت درب ضد سرقت لینک زیر را کلیک کنید

انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از بهترین انواع درب ورودی ساختمان است.این درب ها مقاومت بسیار بالایی در مقابل دستکاری و تخریب افراد تبهکار دارند و دلیل آن ساختار بسیار ویژه درب ضد سرقت است.درب ضد سرقت یکی از اجزای مهم یک ساختمان است که امروزه وجود آن بسیار مهم است و امینت را برای منزل و افراد ساکن در آن تامین میکند.

طراحی درب ضد سرقت به گونه است که لولا ها درب به طرف داخل ساختمان قرار گرفته و امکان اهرم کردن از بیرون ساختمان وجود ندارد و همین امر باعث شده که افراد غیر مجاز که قصد وارد شدن به داخل ساختمان را دارند از این کار منصرف شوند.

فروش درب ضد سرقت در مدل ها و قیمت ها بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که میتوانید با توجه به نیاز و مقدار بودجه شما میتوانید یکی از انواع درب ضد سرقت موجود در بازار را انتخاب بفرمایید.

امینت منزل یکی از دغدغه های افراد به شمار میرود که وجود درب های ضد سرقت تا حدود بسیار زیادی از این نگرانی کاسته و بازار بسیار خوبی در تمام کشورها و همچنین کشور ایران را به خود اختصاص داده است و باعث کاهش سرقت از منازل شده است که البته توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که نوع انتخاب و سفارش درب با محل مورد استفاده ی آن رابطه ی مستقیم دارد.

به طور مثال درب های مورد استفاده در ویلا کارخانجات و ادارات باید به مراتب دارای امنیت و مقاومت بیشتری نسبت به درب منازل باشد و از ورق فولادی ضخیمتری نسبت به درب منازل استفاده میشود و همچنین ساختار درب ها برای مکان های مختلف متفاوت میباشد و متناسب با محل مورد نظر از عایق صوتی ، عایق رطوبت ، عایق حرارت و برودت ، ضد اسید و سایر عایق ها استفاده میشود .

 

ویژگی های درب ضد سرقت استاندارد


 

در هنگام خرید درب ضد سرقت بیشترین نکاتی که باید به آن توجه کرد در رابطه با امنیت درب است.در این مقاله تعدادی از ویژگی های درب ضد سرقت استاندارد را که هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه کنیم را به شما یادآور میشویم:

چهار چوب درب ضد سرقت و جنس آن

باید آلیاژ به کار رفته در چهارچوب با کیفیت باشد و محل متصل شده ورق ها به یکدیگر به شکل مناسب و محکمی جوش کاری شوند و بهتر است از جوش co2 برای جوشکاری در چهار چوب درب ضد سرقت استفاده کنیم.

 

ضخامت چهارچوب

ضخامت چهارچوب باید 1.5 میلیمتر باشد و یا بالاتر از آن.

 

جنس لولا

جنس لولا درب ضد سرقت از موارد بسیار مهم است که باید به آن توجه کرد.لنگه درب بر روی این لولا میچرخد و باید از جنس بسیار خوب باشد تا بتواند وزن لنگه درب را تحمل کند.اگر جنس لولا خوب نباشد پس از گذشت مدت زمانی درب از حالت رگلاژ خارج میشود و درب از حالت استاندارد خارج میشود.

بهتر است همزمان از سه عدد لولا استفاده کنید و از لولای بلبرینگ دار استفاده کنید.

 

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

دقت به فضای داخلی بین دو طرف درب ضد سرقت

در این مورد باید خیلی دقت کنید .باید از وق فولادی استفاده شود و اگر داخل درب از فولاد تشکیل نشده باشد در واقع شما یک درب معمولی خریداری کردید بجای درب ضد سرقت. با پرداخت هزینه بیشتر !

 

قفل و کلید درب ضد سرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید دقت کنید که بر روی درب بهترین نوع قفل موجود در بازار نصب شده باشد.معمولا بهترین قفل و یراق آلات متعلق به کشور ترکیه است.

 

دستگیره و یراق آلات درب ضد سرقت

در انتها باید به کیفیت دستگیره و یراق آلات به کار رفته در درب ضد سرقت توجه کنیم. هرچه کیفیت یراق آلات بهتر باشد درب دارای ظاهر زیباتر و کیفیت بهتر است.

 

بهترین نوع درب ضد سرقت


تولید کنندگان درب ضد سرقت باید از استانداردهای جهانی پیروی کنند تا یک درب ضد سرقت با کیفیت و امن در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

در زیر به چند مورد از این استانداردها که بهترین درب ضد سرقت باید دارا باشد اشاره میکنیم:

درب ضد سرقت باید دارای قفل شب بند باشد.

روکش درب ضد سرقت باید در طرح ها مختلف در بازار موجود باشد و کیفیت روکش باید بسیار بالا باشد.

قفل دری ضد سرقت دارای 11 زبانه است که در سه جهت مختلف کار میکند.

ساختار درب ضد سرقت باید به گونه باشد که پس از نصب امکان اهرم کردن درب وجود نداشته باشد.

درب ضد سرقت بهتر است دارای عایق صوتی،گرما و سرما باشند.

درب ضد سرقت معمولا در ابعاد استاندارد ساخته میشود ولی میتوان درب را در اندازه دلخواه سفارش داد که در آن صورت درب سفارشی محسوب میشود و هزینه تمام شده آن برای شما بیشتر است.

در هنگام ساخت درب ضد سرقت از موادی استفاده میشود که از حریق جلوگیری میکنندد و عایق حرارت هستند.به طوری کلی فروش درب ضد سرقت باید به طوری بر اساس استانداردها ساخته شود که ضد حریق باشد.

درب ضد سرقت باید با توجه به استانداردهای جهانی ساخته شود تا در مواقع آتش سوزی امکان باز کردن آن وجود داشته باشد و مانع از امداد رسانی نشود.

درب ضد سرقت معمولا ضد آب هستند مگر اینکه از درب بی کیفیت استفاده کنیم.

اگر در ساخت درب ضد سرقت از آلیاژ و یراق آلات خوب استفاده شود سال ها مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار با دوام است.

نصب درب ضد سرقت بسیار آسان و زمان کمی میبرد.

طرح های زیادی از درب ضد سرقت در بازار موجود است و این باعث میشود تا شما دربی متناسب با سلیقه خود تهیه کنید.

 

رگلاژ درب ضد سرقت


پس از استفاده طولانی مدت از درب ضد سرقت ممکن است درب دچار مشکلاتی شود و درب به درسته باز و بسته نشود و یا هنگام باز و بسته کردن صدای ناهنجاری از درب شنیده شود در این مواقع باید حتما درب تعمیر و از نصاب یا تعمیرکار بخواهیم که رگلاژ درب ضد سرقت را برایمان انجام دهد.

مهمترین و اساسی ترین قسمتی که در رگلاژ درب ضد سرقت باید مورد تعمیر قرار گیرد لولا درب است.به طورب کل لولا باید جنس خیلی خوبی داشته باشد و بسیار محکم باشد تا بتواند وزن چهارچوب درب را تحمل کند.


نصاب و تعمیرکار درب ضد سرقت باید بداند که چه تعداد لولا و در چه فاصله هایی نیاز است قرار بگیرد تا رگلاژ درب به خوبی انجام شود و درب به طور کامل تعمیر شود. البته لازم به ذکر است که رگلاژ زمانی به خوبی اتفاق می افتد که تمامی قطعات به خوبی تنظیم شده باشد. مشکلاتی که در خارج شدن از رگلاژ درب ضد سرقت ایجاد می شود زیاد است که مهم ترین آن گیر در باز و بسته شدن می باشد که علاوه بر کاهش کارایی درب ضد سرقت موجب سلب آرامش نیز می شود.

 

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برچسب‌ها: درب ضد سرقت

+ نوشته شده در سه شنبه سیزدهم اسفند ۱۳۹۸ ساعت 2:29 توسط بهنام خانی | نظر بدهید

عکس و اطلاعات کاربردی درب های ضد سرقت فلزی

در این مقاله قصد داریم در مورد درب های ضد سرقت با رویه فلزی مطالبی را برای آگاهی هرچه بیشتر شما از ویژگی ها و قیمت درب ضد سرقت فلزی در اختیارتان قرار دهیم.

نکته ای که در ابتدا باید به آن توجه داشته باشید این است که درب های ضد سرقت فلزی در ایران تولید بسیار محدودی دارند. پس آنچه که در بازار به عنوان درب ضد سرقت فلزی می بینید عموما درب ضد سرقت چینی هستند. درب ضد سرقت تولید کشور چین مانند سایر اقلامی که از این کشور وارد ایران می شود، از قیمت پایین‌تر و معمولا کیفیت پایین‌تری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است.

درب ضد سرقت فلزی


درب های ضد سرقت بر اساس نوع روکش چوب، میزان برجستگی درب و یرآق آلات مورد استفاده تقسیم بندی می شوند و شاسی کشی فلزی داخلی دربهای ضد سرقت در تمامی مدل ها بصورت یکسان می باشد. به طور مثال برخی از مدل ها که دارای طرح های بدون برجستگی (CNC) می باشند از درب های ضد سرقت برجسته قیمت تمام شده کمتری دارند، درب ضد سرقت با روکش گردو از درب های ضد سرقت روکش راش گران تر است و برخی از درب ها دارای یرآق آلاتی از جنس برنج یا استیل می باشند که این موارد می تواند بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد.

ویژگی درب های ضد سرقت فلزی:


رویه درب ضد سرقت فلزی معمولا با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک طرح چوب رنگ شده‌اند. البته برخی از آن‌ها دارای روکش pvc هستند.ابعاد چهارچوب درب‌های ضد سرقت فلزی حداکثر 105 در 210 سانتی متر بوده و عرض مفید آن ها بین 90 تا 92 سانتی متر است.ضخامت ورق داخلی به کار رفته در درب‌های فلزی چینی معمولا کمتر از یک میلیمتر و در بیشترین حالت حدود 0/8 میلی متر است.

درب ضد سرقت چینی که در واقع همان درب های رویه فلزی می باشند، عموما تک قفله بوده و امنیت آنها توسط زبانه‌هایی که در سه طرف درب باز و بسته می‌شوند، تامین می‌گردد. زبانه‌های به کار رفته در این نوع درب ها عموما تو خالی بوده و توسط اهرم به راحتی باز می‌شوند.

با توجه به تمام مطالبی که گفته شد می توان نتیجه گرفت استفاده از درب های ضد سرقت با روکش فلزی با نظر به اینکه سایر متریال استفاده شده در آن ها معمولا کیفیت پایینی دارند، ایمنی ساختمان را آن گونه که باید و شاید تضمین نمی کند.

• ابعاد پشت تا پشت چهار چوب 105 * 205 سانتیمتر می باشد

• ضخامت درب 7 سانتیمتر می باشد

• ضخامت چهار چوب 12 سانتیمتر می باشد

• دارای 8 عدد کلید کامپیوتری

  1.  عدد کلید مخصوص نصاب و کارگران مشغول بکار در ساختمان.
  2.  عدد کلید جهت تغییر رمز قفل.
  3.  عددکلید اصلی جهت استفاده ساکنین

همه چیز درباره درب ضد سرقت فلزی


از انواع درب ضد سرقت می توان به درب ضد سرقت فلزی اشاره کرد که به علت ایمنی و استحکام بالایی که دارند کاربرد آنها زیاد است. درب های ضد سرقت بر پایه نوع روکش چوب، یراق آلات مورد استفاده و میزان برجستگی درب، در دسته های مختلف قرار میگیرند. اما در تمام این مدل ها شاسی کشی فلزی داخلی، یکسان است.

در هنگام انتخاب این نوع از درب ها باید به مواردی مانند زیبایی، عدم هوازدگی، رنگ، عدم خوردگی فلز و… توجه نمود. درباره درب ضد سرقت فلزی این نکته جالب توجه است که رنگ فلز آن، حتی با وجود روکوب چوبی نیز از پشت درب قابل رویت شدن است. به همین دلیل در زمان انتخاب و خرید این نوع از درب ها باید به چهارچوب درب و رنگ فلز توجه کرد. این نکته قابل توجه است که کلید درب ضد سرقت کامپیوتری است و در صورت خراب شدن و نیاز به کلیدسازی باید هزینه بیشتری بپردازید.

درب ضد سرقت فلزی

ویژگی های درب ضد سرقت فلزی


• جنس ماده ای که درب ضد سرقت فلزی از آن ساخته می شود، فولاد نورد سرد می باشد.

• این نوع درب ها در برابر آتش، مقاومت بالایی دارند.

• به دلیل تعبیه شدن یک نوار درزگیر از جنس پلیمر در آن ها، برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل، مانع خوبی محسوب می شوند.

• این درب ها عایق صوت و گرما نیز می باشند.

• جنس رویه بیرونی این نوع از درب ها، رنگ کوره ای به علاوه روکش PVC است.

• ضخامت ورقه چهارچوب درب ضد سرقت فلزی تقریبا ۵.۱-۳.۱ میلی متر است.

• ضخامت ورقه رویه این نوع از درب، ۹-۸ میلی متر است.

• موادی که فاصله بین دو ورقه رویه درب را پر می کنند، پلی اورتان، هانی کامب و مش فولادی هستند.

• قسمت بازشوی درب هم دارای ضخامتی نزدیک ۷ سانتی متر است.

• قفلی که برای درب ضد سرقت فلزی استفاده می شود، معمولا قفل گاو صندوقی است که دارای ۱۱ تا ۱۵ نقطه اتصال با چهارچوب می باشد.

• جنس آستانه درب های ضد سرقت فلزی استیل ضد زنگ می باشد.

• این نوع از درب ها، در ابعاد ۲۱۰*۱۰۵ سانتی متر در بازار موجود هستند و زمانی که باز می شوند، فضایی با ابعاد ۱۹۷*۹۱ سانتی متر را در اختیار شما قرار می دهند.

• از تجهیزات درب ضد سرقت فلزی می توان به مواردی مانند چشمی با زاویه دید بالا، زنگ اخبار، دستگیره، شب بند، لایه درزگیر پلیمری، کلید اصلی وکلید کارگری اشاره نمود که به همراه درب، ارائه می شوند.

• اکثر درب های ضد سرقت فلزی چهار لولای داخلی داشته، که هر کدام از آنها ۵ نقطه اتصال به درب دارند.

خرید درب ضد سرقت فلزی


قبل از انتخاب درب ضد سرقت می بایست محل مورد استفاده را ارزیابی کرد تا درب ضد سرقت متناسب با آن انتخاب شود، در ساختار درب ضد سرقت فلزی از دو لایه ورق به ضخامت تا یک میلی ‌متر ساخته شده است و در دو طرف درب ضد سرقت نصب می شود. برای جلوگیری از آلودگی صوتی و صدا های زندگی شهری از یک لایه عایق صدا در لایه میانی درب ضد سرقت استفاده می شود از طرفی نیز برای جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی نیز از عایق گرمایی در همان لایه میانی استفاده می شود. هچنین اماکنی دور از حضور جمع از جمله ویلاها، کارخانجات، انبارها و… می‌بایست از درب‌ های ضد سرقت با ویژگی‌های خاص استفاده شود تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه‌ های سطحی درب ضد سرقت به داخل ساختمان را غیرممکن سازند. در این گونه موارد نه تنها ضخامت لایه‌های فولادی در دو طرف درب ضد سرقت به دو میلی ‌متر و جمعاً چهار میلی‌ متر افزایش می ‌یابند بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب در میان درب ضد سرقت تقویت گردیده است.

قیمت درب ضد سرقت فلزی

قیمت درب ضد سرقت فلزی :


– درب های ضد سرقت فلزی علاوه بر مقاومت در برابر حریق، در مقابل تبادل دما و صدا عایق بوده و نوار درزگیر پلیمری آنها مانع از نفوذ گرد و غبار می گردد . درب ضد سرقت فلزی از فولاد نورد سرد تهیه گردیده و با بالاترین کیفیت عرضه می گردند .

– سطح بیرونی درب : رنگ کوره ای از نوع تکنولوژی هیت ترنسفر (Heat Transfer) با روکش PVC .

– ضخامت ورق های رویه : بر اساس میلیمتر از ۰/۸ تا ۰/۹ متغیر می باشد .

برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت فلزی با راشا در تماس بگیرید.

مواردی که بر قیمت درب ضد سرقت فلزی تاثیر می گذارند:


جنس مواد استفاده شده و میزان کاری که روی درب انجام شده در قیمت آن تاثیرگذار هستند. مثلاً مدل هایی از درب های ضد سرقت که دارای طرح های برجسته (CNC) هستند نسبت به مدل های ساده، قیمت تمام شده بیشتری دارند.

جنس روکش چوبی نیز می تواند در قیمت درب ضد سرفت فلزی تاثیر بگذارد. به عنوان مثال درب های ضد سرقتی که روکش آن ها از جنس چوب راش می باشد، نسبت به مدل هایی که روکش آنها از جنس چوب گردو است قیمت کمتری دارند. بعضی از این درب ها یراق آلاتی از جنس استیل یا برنج را دارند، که این مورد نیز بر قیمت تاثیر گذار می باشد.

مشخصات درب ضد سرقت فلزی استاندارد


1. دستگیره، در طرح های متنوع به همراه قفل شب بند

2. قفل مولتی سیستم که با چرخاندن کلید بطور همزمان تعداد 12 زبان قفل در چند جهت وارد چهار چوب می گردد

3. نوار هوابند مخصوص، جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار

4. چهار عدد لولای مخفی قابل رگلاژ درب ضد سرقت

5. قابلیت رگلاژ بعد از نصب درب ضد سرقت

6. چشمی با زاویه باز و زنگ

7. چهار چوب درب از جنس فولاد گرم با ضخامت 12 سانتیمتر.

8. داخل درب از جنس Honeycomb جهت عایق صدا

9. روکش درب با پوشش رنگ کوره ای

10. رویه درب از ورق فولاد گرم با ضخامتهای مختلف.

11. آستانه تمام استیل

 

منبع: درب امن

برچسب‌ها: درب ضد سرقت فلزی

+ نوشته شده در سه شنبه سیزدهم اسفند ۱۳۹۸ ساعت 2:11 توسط بهنام خانی | نظر بدهید

آموزش نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت


آموزش نصب درب ضد سرقت بیشترین درخواست را در این حوضه داشته است.اگر قصد دارید چارچوب آن را خودتان بسازید از پروفیل 4*10 یا 4*8 استفاده کنید تا مقاومت خوبی برای درب و اتصالات داشته باشد و همچنین ابعاد داخلی چارچوب باید یک سانتی متر از طرفین درب بزرگ تر باشد.

در بازار و بورس درب ضد سرقت فقط سه نوع درب ضد سرقت وجود دارد:درب ضد سرقت ترک,درب ضد سرقت ایرانی و چینی.همچنین شما میتوانید در مقاله تفاوت انواع درب های ضد سرقت,با مسائل مهم ظاهری و فنی درب های ضد سرقت ترک,ایرانی و چینی نیز آگاهی پیدا کنید.

نصب این دربهای ضد سرقت کار سختی نیست و در کمترین زمان میتوان این دربهای ضد سرقت را نصب کرد.نصب درب ضد سرقت معمولا 2 تا 3 ساعت زمان میبرد.

امروزه درب های ضد سرقت محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است زیرا باعث حفظ امنیت خانه و خانواده میشود و عایق سرما و گرما و رطوبت و صدا نیز هست.

نکات مهم برای نصب درب ضد سرقت


ابتدا سایز مورد نظر درب ضد سرقت را انتخاب کرده بعد شروع به ساخت فریم کنید.فریم باید یک سانت هم از طول و هم عرض بیشتر از سایز درب باشد تا درب داخل فریم جای بگیرد.فریم باید به سمت راه پله نصب شود تا استاندارد نصب درب ضد سرقت رعایت شود.

طریقه نصب درب ضد سرقت :

روش های نصب درب ضد سرقت



روش اول ) برای اینکار میتوان چارچوب درب را بصورت جداگانه نصب کرد و برای این کار نیز چارچوب را با مصالح بنایی مثل دوغاب یا سیمان به دیوار اطراف متصل کرد و باید دقت کافی وجود داشته باشد تا باعث جمع شدن چارچوب نشود و آسیب نبیند.

روش دوم ) در این روش باید یک فرم انتظار نصب شود و اندازه داخل به داخل این فریم باید 1 سانتی متر از چارچوب درب ضد سرقت بیشتر باشد.

در این روش چون خود درب ضد سرقت و چارچوب درب همزمان نصب میشوند رگلاژ درب سیار ساده تر است.

در این عملیات چارچوب درب ضد سرقت با پیچ یا جوشکاری به فریم انتظار متصل میشود و بهتر است داخل چارچوب درب ضد سرقت را با فریم پلی ارتان پر کنید و حتی برای کاهش هزینه میتوان دوغاب سیمان را نیز جایگزین پلی ارتان کرد.


روش نصب درب ضد سرقت توسط نصاب شرکت اتحاد

اول از همه شما با ویژگی های بهترین نوع درب ضد سرقت آشنا میشوید و از قسمت جدیدترین نوع درب های ضد سرقت میتوانید مدل مورد نظر خود را با طرح و رنگ دلخواه انتخاب میکنید.

بعد از تولید درب ضد سرقت توسط شرکت اتحاد دُر نصاب و درب به مقصد ارسال میشوند.

ابتدا نصاب فریم انتظار مورد نظر را نصب میکند و سپس لنگه را از چارچوب فلزی درب ضد سرقت مورد نظر جدا میکند و روی فریم انتظاری که نصب کرده است جوش میدهد.

بعد از آن مشتری میتواند داخل چارچوب را با پلی ارتان پر کند و سپس نصاب درب ضد سرقت را روی چارچوب نصب شده سوار میکند و عملیات رگلاژ را انجام میدهد.

ما تضمین میکنیم که نصاب های شرکت ما با کمترین زمان و بیشترین کیفیت عملیات راه اندازی درب ضد سرقت را همراه با ضمانت برای شما انجام میدهند.


آموزش مراحل مختلف نصب درب های ضد سرقت

1 . نصب با جوش دادن


نصب درب ضد سرقت با جوش دادن

پس از باز کردن بسته بندی درب ضد سرقت خریداری شده قبل از هر کاری بهتر است قفل ها و شب بند آن را تست کنید و از آن مطمئن شوید.

بعد از آن درب ضد سرقت را از سمت بیرون وارد فریم انتظار کرده و تراز کنید.سپس چند بار درب را باز و بسته کنید و اگر مشکلی نبود سوراخ هایی که در داخل چارچوب هستند را با خال جوش به فریم انتظار جوش دهید و پس از رگلاژ و اطمینان از عملکرد صحیح درب و سیستم قفل آن درب را به طور کامل جوش دهید.

2 . نصب با رولت بولت


درب های ضد سرقت چینی را میتوان بدون نیاز به فریم انتظار و با استفاده از رولت بولت نصب کرد اما دیوار های واحد باید از مقاوقت کافی برخوردار باشند.

برای نصب ابتدا باید از تراز بودن محل نصب و صاف بودن سطوح مطمئن شد درب را در محل مورد نظر قرار داده و بعد از تراز کردن اضلاع مختلف درب سوراخ های موجود در چارچوب درب را توسط دریل بر روی دیوار ایجاد کنید.بعد از مطمئن شدن دوباره از تراز بودن رولت بولت ها را وارد حفره ها کنید و توسط آچار های مخصوص آن ها را محکم کنید.

توجه داشته باشید که رول بولت ها به طور ضر بدری و به صورت تدریجی، مرحله به مر حله محکم شود تا تعادل و تراز درب از بین نرود.


3 . نصب با پیچ سر مته

نصب درب ضد سرقت با پیچ سر مته

این روش هم نیاز به فریم انتظار داردو خدودا ترکیبی از دو روش قبل است.

بغد از انجام عملیات تست درب ضد سرقت باید درب را از سمت بیرون وارد فریم انتظار نموده آن را تراز کرده و درب را باز کرده و با دریل محل سوراخ های ایجاد شده روی چارچوب درب ضد سرقت را بر روی فریم انتظار سوراخ کرده و سپس پیچ های سر مته را از سوراخ های روی چارچوب وارد نموده و با دریل آن را به فریم انتظار وصل میکنیم.

هزینه نصب درب ضد سرقت


نصب درب ضد سرقت معمولا کار آسانی است .اما در هنگام نصب ممکن است به مشکلاتی بربخوریم. بنابراین هزینه نصب درب ضد سرقت متفاوت است و براساس سختی و زمانی که صرف میشود قیمت گذاری انجام میشود

برچسب‌ها: نصب درب ضد سرقت

+ نوشته شده در سه شنبه سیزدهم اسفند ۱۳۹۸ ساعت 2:8 توسط بهنام خانی | نظر بدهید

نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت

نکاتی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید مد نظر داشت


مهمترین دلیل همه خریداران درب ضد سرقت امنیت درب ضد سرقت می باشد و شرکت های سازنده تلاش می کنند درب های ضد سرقتی بسازند که در حین داشتن امنیت فوق العاده بالاتر نسبت به درب های معمولی، دارای ظاهری زیبا و همچنین متنوع و کاربردی باشند.

در حال حاضر در بازار ایران درب ضد سرقت به سه دسته درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی تقسیم می شود. در این بین در ضد سرقت ترک از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار می باشد. در سال های اخیر درب های ضد سرقت ایرانی نیز چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ کیفیت به درب های ترک بسیار نزدیک شده اند اما هنوز در مواردی اندک می توان گفت که درب های ضدسرقت ترک مزایایی به نسبت نمونه ایرانی و چینی دارا می باشند.

هنگام خرید درب ضد سرقت برای ساختمان باید به چه نکاتی توجه نمود؟

درب ضد سرقت شیک و زیبا


هنگام خرید درب ضد سرقت یک خانه اولین گام توجه به زیبایی آن است. زیرا قبل از امنیت، ظاهر درب بر بیننده اثر می گذارد و ظاهر درب باید به گونه ای باشد که با نوع معماری خانه و آپارتمان موردنظر همخوانی داشته باشد. برای مثال خانه هایی با معماری کلاسیک به درب هایی با طراحی کلاسیک نیاز دارند. و آپارتمان هایی با ظاهر مدرن نیاز به درب هایی با ظاهر مدرن دارند.

ضخامت و جنس چهار چوب درب ضد سرقت


در هنگام خرید چهارچوب درب ضد سرقت که اولین مرحله از خرید درب های ضد سرقت به شمار میرود باید بسیار دقت نمود زیرا در صورتیکه جنس چهارچوب با کیفیت نباشد باعث بروز مشکلات زیادی در هنگام نصب لنگه درب ضد سرقت و همچنین در هنگام استفاده میشود. جنس چهار چوب درب ضد سرقت باید از فلزی با آلیاژ خوب باشد و همچنین در محل اتصال ورق ها جوش به صورت مقطعی و جزئی نباشد و جوش به صورت کامل در تمامی قسمت ها وجود داشته باشد و همچنین بهتر است نوع جوش از جوش co2 باشد.

درب ضد سرقت دارای عایق صوتی


امروزه استفاده از پنجره و دیوار عایق صوتی به منظور ایجاد آرامش یک ضرورت در ساختمان سازی می باشد.

درب ضد سرقت باکیفیت

درب ضد سرقت متناسب با آب و هوای محل زندگی


هنگام خرید درب ضد سرقت با توجه به محل زندگی تان باید درب ضد سرقت مناسب با آن آب و هوا را انتخاب کنید، برای مناطق مرطوب جنس چوب به کار رفته باید متفاوت با جنس چوب به کار رفته در درب ضد سرقت برای مناطق خشک و سردسیری باشد تا درب ضد سرقت استحکام مناسبی در آن شرایط آب و هوایی داشته باشد.

استحکام کافی در قسمت رویه درب


هنگام خرید درب ضد سرقت برای خانه به استحکام رویه بیرونی آن هم توجه کنید. تا در هنگام اسباب کشی، ورود و خروج اشیاء به راحتی آسیب نبینند.

در صورتیکه در محلی که قرار است درب ضد سرقت را نصب نمایید احتیاج به امنیت بالاتری دارین میتوانین از وسایل امنیتی جانبی که بر روی این درب ها نصب میشوند استفاده نموده و درب ضد سرقت متناسب با آن را سفارش دهید.پس بهتر است این موارد را به نصاب درب ضد سرقت خود اطلاع دهید.

ضد اسید بودن قفل درب ضد سرقت


یکی از راه های باز کردن درب های ضد سرقت ریختن اسید در قفل آنهاست. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که درب ضد سرقت حتما ضد اسید باشد تا امنیت بالایی داشته باشد و مانع از ورود سارقان گردد.

جنس رویه یا لایه بیرونی درب ضد سرقت


درست است که رویه بیشتر به سلیقه ی اقراد بستکی دارد اما یک نکته بسیار حائز اهمیت است که جنس رویه باید با محلی که قرار است درب ضد سرقت در آن نصب شود همخوانی داشته باشد به طور مثال جنس رویه اگر از MDF باشد دارای براقیت بیشتری نسبت به رویه ای از جنس pvc میباشد اما اگر محل مورد نظر افتاب خور باشد و یا رفت و امد وسایل زیاد باشد استفاده از رویه MDF اشتباه است زیرا دارای مقاوت کمتری در مقابل افتاب بوده و ضد خش نمی باشد.

بزار یراق آلات درب ضد سرقت


ابزار یراق استفاده شده در درب ضد سرقت بسیار مهم می باشد و باید به آنها دقت نمود دستگیره ها بهتر است از جنس استیل باشد و همچنین قفل استفاده شده بر روی درب از شرکت کاله ترکیه باشد که در جهان رتبه اول رعایت استاندارد های جهانی را دارد و ساخت و کپی برداری از کلید آنها بسیار دشوار و در مواردی غیر ممکن است.جنس چشمی و همچنین قفل شب بند درب ضد سرقت نیز چک شود که از اجناس مزغوب باشد نه متفرقه.

توجه به ایمن بودن و مناسب بودن قفل


مهمترین قسمت درب ضد سرقت قفل آنها است، قفل هایی با تعداد زبانه بیشتر امنیت بیشتری به همراه دارند و همچنین نصب حفاظ های آهنی درب ضد سرقت، ایمنی آن را بالا می برد. دربهای هوشمند ضد سرقت بهترین انتخاب برای جلوگیری از ورود غیرمجاز می باشند.

ویژگی های درب ضد سرقت

لولای درب ضد سرقت


درب ضد سرقت به دلیل وزن بالایی که دارد بایستی بر روی بیش از دو لولا نصب شود که باید به این نکته هم در هنگام خرید دقت نمود همچنین استفاده از لولاهای بلبرینگ دار بسیار بهتر میباشد.


توجه به این امر ضروری است که در میان دو رویه درب ضد سرقت ورق فولادی به کار رفته باشد و تهی از ورق نباشد و یا حتی با هرچیز دیگری جز ورق پر نشده باشد زیرا که در صورت رعایت نمودن تمام نکات ورق در میان دو رویه اصلی ترین رکن ضد سرقت بودن درب های ضد سرقت است.

چرا نباید درب ضد سرقت ارزان بخریم؟


متاسفانه برخی از تولید کننده های داخلی جهت افزایش رقابت پذیری به دلیل کاهش قیمت تمام شده اقدام به تولید درب های ضد سرقت به ظاهر زیبا اما بی کیفیت میکنند.پس الزاما هر درب ضد سرقتی واقعا ضد سرقت نیست.همچنین بعضی از درب ضد سرقت ارازن هم بی کیفیت نیستند. هنگام خرید درب ضد سرقت بهتر است با یک فرد ماهر و باتجربه مشورت کنید.


راه های شناخت درب ضد سرقت باکیفیت از بی کیفیت

اولین راه وزن درب هست که به صورت کلی دربهای کمتر از 60 کیلوگرم جزء دربهای بی کیفیت محسوب میشود، 70 تا 90 دربهای متوسط و دربهای 90 کیلوگرم و بالاتر جزء دربهای با کیفیت از لحاظ آهنکشی میباشد. میتوانید با کولیس ضخامت چهارچوب را اندازه گیری کنید. با باز کردن یکی از قفلها میتوانید از وجود ورق فولادی میانی اطمینان حاصل کنید که با توجه به مشکل بودن این کار میتونید از فروشنده تضمین وجود ورق فولادی ایمنی رو بگیرید.

قفل دربهای ضد سرقت جزء مهم امنیتی این دربها میباشد که در حال حاضر قفل های ساخت کشور ترکیه نسبتا مرغوب میباشد.

منبع : راسان درب

+ نوشته شده در سه شنبه سیزدهم اسفند ۱۳۹۸ ساعت 2:6 توسط بهنام خانی | نظر بدهید

نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت

نکاتی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید مد نظر داشت


مهمترین دلیل همه خریداران درب ضد سرقت امنیت درب ضد سرقت می باشد و شرکت های سازنده تلاش می کنند درب های ضد سرقتی بسازند که در حین داشتن امنیت فوق العاده بالاتر نسبت به درب های معمولی، دارای ظاهری زیبا و همچنین متنوع و کاربردی باشند.

در حال حاضر در بازار ایران درب ضد سرقت به سه دسته درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی تقسیم می شود. در این بین در ضد سرقت ترک از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار می باشد. در سال های اخیر درب های ضد سرقت ایرانی نیز چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ کیفیت به درب های ترک بسیار نزدیک شده اند اما هنوز در مواردی اندک می توان گفت که درب های ضدسرقت ترک مزایایی به نسبت نمونه ایرانی و چینی دارا می باشند.

هنگام خرید درب ضد سرقت برای ساختمان باید به چه نکاتی توجه نمود؟

درب ضد سرقت شیک و زیبا


هنگام خرید درب ضد سرقت یک خانه اولین گام توجه به زیبایی آن است. زیرا قبل از امنیت، ظاهر درب بر بیننده اثر می گذارد و ظاهر درب باید به گونه ای باشد که با نوع معماری خانه و آپارتمان موردنظر همخوانی داشته باشد. برای مثال خانه هایی با معماری کلاسیک به درب هایی با طراحی کلاسیک نیاز دارند. و آپارتمان هایی با ظاهر مدرن نیاز به درب هایی با ظاهر مدرن دارند.

ضخامت و جنس چهار چوب درب ضد سرقت


در هنگام خرید چهارچوب درب ضد سرقت که اولین مرحله از خرید درب های ضد سرقت به شمار میرود باید بسیار دقت نمود زیرا در صورتیکه جنس چهارچوب با کیفیت نباشد باعث بروز مشکلات زیادی در هنگام نصب لنگه درب ضد سرقت و همچنین در هنگام استفاده میشود. جنس چهار چوب درب ضد سرقت باید از فلزی با آلیاژ خوب باشد و همچنین در محل اتصال ورق ها جوش به صورت مقطعی و جزئی نباشد و جوش به صورت کامل در تمامی قسمت ها وجود داشته باشد و همچنین بهتر است نوع جوش از جوش co2 باشد.

درب ضد سرقت دارای عایق صوتی


امروزه استفاده از پنجره و دیوار عایق صوتی به منظور ایجاد آرامش یک ضرورت در ساختمان سازی می باشد.

درب ضد سرقت باکیفیت

اطلاعات مفید جهت خرید درب ضد سرقت

رنگ بندی انواع درب ضد سرقت موجود در بازار تنوع چندانی ندارد و همه انواع درب های ضد سرقت ترک، چینی و ایرانی از نطر رنگ بندی تفاوت چندانی ندارند. یکی از سوالاتی که ممکن است برای اغلب خریداران درب ضد سرقت پیش بیاید این است که آیا میتوان درب ضد سرقت را رنگ آمیزی کرد؟ در ادامه این مطلب شما را با رنگ بندی انواع درب ضد سرقت و نحوه رنگ آمیزی این درب ها آشنا خواهیم کرد. 

رنگ های درب ضد سرقت موجود در بازار

درب ضد سرقت قهوه ای رنگ

درب ضد سرقت قهوه ای معمولا پرفروش ترین رنگ درب ضد سرقت است که البته تنالیته های متنوعی از آن در بازار موجود است. علت محبوبیت این رنگ نمای چوبی آن و هماهنگی آن با اکثر عناصر موجود در محیط است. توصیه می شود رنگ درب ضد سرقت هر واحد با واحد نزدیکتر و حتی درب دیگر واحدهای ساختمان هماهنگی داشته باشد.

درب ضد سرقت سفید

دومین رنگ پرفروش در میان درب های ضد سرقت درب سفید رنگ است. درب ضد سرقت سفید رنگ نیز به راحتی با نمای رنگ های بیرونی و داخلی منزل ست شده زیبایی خاصی به خانه میدهد. در ساخت درب های ضد سرقت ایمن صرف نظر از رنگشان از ورق فولادی ضخیم استفاده می شود و یک درب ضد سرقت باکیفیت و مدرن باید عایق صوتی و حرارتی باشد.

رنگ بندی درب ضد سرقت

انواع رنگ بندی فلز درب ضد سرقت

رنگ فلز درب ضد سرقت همان رنگی است که در دور لنگه درب دیده می شود. رنگ فلز درب ضد سرقت می بایست به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی و جلوه درب ضد سرقت، از نظر محافظت درب نیز از خوردگی و هوازدگی فلز درب جلوگیری کند. یکی از مهمترین و البته می توان گفت بهترین روش فیزیکی و الکتریسیته ای رنگ آمیزی فلز درب های ضد سرقت، استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیکی است. توجه داشته باشید که رنگ های پودری اغلب چکشی هستند و به صورت خال خال دیده می شوند.
در درب های ضد سرقتی که از نوع دور فلز هستند، در دور لنگه درب رنگ فلز استاتیکی مشاهده می شود. بنابراین، همانطور که در انتخاب رنگ همه وسایل منازلتان به هارمونی و زیبایی زنگ بندی توجه دارید در انتخاب رنگ بندی درب ضد سرقت نیز می بایست به این هارمونی و زیبایی توجه کنید و رنگ درب ضد سرقت را به گونه ای انتخاب کنید که بین این رنگ و رنگ فلز درب هماهنگی وجود داشته باشد.
لازم به ذکر است، در صورتی که درب ضد سرقت روکوب چوبی داشته باشید، رنگ فلز آن از پشت درب دیده می شود، بنابراین می بایست در انتخاب رنگ فلز چهارچوب درب ضد سرقت دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید بهترین رنگ بندی درب ضد سرقت را انتخاب کنید و زیبایی منازلتان را دوچندان کنید.

نحوه رنگ آمیزی درب های ضد سرقت چوبی و درب ضد سرقت

رنگ آمیزی درب های ضد سرقت، درب سرویس بهداشتی،درب لابی و درب  اتاق ها کار چندان سختی نبوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد. شما میتوانید در عرض چند ساعت درب ضد سرقت یا هر درب دیگری را در خانه رنگ کنید. اگر میخواهید درب های ضد سرقت چوبی را رنگ گنید باید نکات مهمی را رعایت کنید که در ادامه آنها را شرح داده ایم.

نکات مهم در رنگ زدن درب های چوبی

اول باید درب را از لولا جدا کرده و روی یک سطح صاف یا روی یک پایه بگذارید. دستگیره درب را دربیاورید و گوشه ای بگذارید. برای رنگ آمیزی درب ابتدا باید تمام سطح درب را با سمباده پاک کنید تا برای رنگ آمیزی آماده شود. وقتی سطح درب کاملا صاف و یکنواخت شد باید با یک پارچه تمیز و مرطوب درب را تمیز کنید.
اگر میخواهید برای رنگ آمیزی درب از دو رنگ استفاده کنید محدوده هر رنگ را باید مشخص نمایید. ابتدا با رنگ اول کل درب را رنگ کنید و در صورت نیاز این کار را ۲ تا ۳ بار انجام دهید تا سطح رنگ کاملا صاف و یکنواخت شود. وقتی این رنگ خشک شده باید بخش هایی که با رنگ اول رنگ شده را با چسب کاغذی بپوشانید و سپس بقیه درب را با رنگ دوم رنگ آمیزی کنید و بگذارید خشک شود. در نهایت وقتی رنگ دوم کاملا خشک شد چسب ها را بکنید و درب را روی جای اصلیش نصب کنید.

رنگ مناسب برای رنگ آمیزی درب

برای درب های ضد سرقت میتوانید یکی از رنگها موجود در پالت رنگی خانه را انتخاب کنید. اگر نمیتوانید رنگ خاصی را برای رنگ آمیزی درب ضد سرقت خود انتخاب کنید ما به شما رنگ های مشکی و سفید را پیشنهاد میکنیم که ظاهری ساده و کلاسیک به درب میدهند. رنگ های قرمز آتشی و نارنجی XT نیز برای رنگ آمیزی درب انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.

براق کننده درب ضد سرقت

رنگ کردن درب ضد سرقت

روش تمیز کردن درب ضد سرقت و درب های چوبی

این روزها تقریبا در هر خانه ای حداقل ۳ تا ۵ درب چوبی وجود دارد که مشخصا مانند هر قسمت دیگری از خانه به تمیز کردن نیاز دارند تا همیشه براق و نو بمانند . برای تمیزکردن درب های چوبی و یا درب ضد سرقت ورودی لازم است به صورت مرتب هر هفته یکبار با یک دستمال مرطوب و نرم اقدام به تمیز کردن گرد و غبار روی آنها بکنید .
• یک ظرف آب و صابون درست کنید . اگر روی درب ها های خانه شما شیشه هم نصب شده است بهتر است کمی آب را گرم تر بردارید و صابون بیشتری بریزید . یک اسفنج بردارید و در آب و صابون فرو کنید و سطح درب چوبی را با آن پاک کنید . البته به جای آب و صابون از محلول شیشه پاک کن هم می توانید استفاده کنید . بعد در نهایت هم با یک دستمال خیس تمامی باقی مانده های صابون و کف را از روی درب پاک کنید
• درب را باز کنید و با دستمالی که در آب و صابون زده اید بالای درب و حاشیه بیرونی درب را پاک کنید
• در صورتی که حس کردید لکه های روی درب ضد سرقت یا چوبی با محلول آب و صابون پاک نمیشود . می توانید از چند قطره تینر رنگ برای پاک کردن لکه های بزرگ و چرب هم استفاده کنید . فقط دقت کنید چند قطره نه بیشتر .
• اگر هم دوست دارید در کنار اینکه درب ووردی تمیز میشود کمی هم براق شود و مثل روز اول نصب نو و زیبا به نظر برسد می توانید از کیلر یا براق کننده چوب استفاده کنید .
• اگر در خانه بخارشوی هم دارید یکی از گزینه های خوب برای پاک کردن درب های چوبی و ضد سرقت استفاده از بخارشوی است که به خاطر عدم استفاده از محلولهای شیمیایی جزو تمیزکننده های سبز به حساب می آید و به این شکل شما به جمع دوست داران محیط زیست می پیوندید .

برای اطلاعات بیشتر در مورد نگهداری درب ضد سرقت میتوانید مقاله مربوط به این مطلب را مطالعه بفرمایید.

آموزش گام به گام رنگ آمیزی درب ضد سرقت

رنگ کردن درب های ضد سرقت کار آسانی است و خودتان می توانید این کار را انجام دهید. برای رنگ کردن درهای ضدسرقت:
۱- درب را تمیز کنید. مطمئن شوید که تمام گرد و خاک از درب پاک شده، سپس درب را از لولا جدا کنید و آن را روی یک سطح صاف و تمیز قرار دهید.
۲- دستگیره درب را باز و جدا کنید. 
۳- با استفاده از سمباده روی درب موردنظر را کاملاً صاف و یکنواخت کنید.
۴- سپس، با استفاده از یک پارچه مرطوب سطح درب ضدسرقت را کاملاً تمیز کنید.
۵- در این مرحله اگر قصد دارید درب ضد سرقت را با دو رنگ، رنگ آمیزی کنید در ابتدا میبایست با استفاده از قلمو رنگ اول را به تمام سطح درب بزنید. این کار را دو سه بار انجام دهید تا کل قسمت های درب به صورت یکدست رنگ شوند و هیچ نقطه ای از درب بدون رنگ نماند.
۶- حال میبایست رنگ دوم را به قسمت هایی که برای این رنگ در نظر دارید بزنید. برای این کار ابتدا باید تمام قسمت هایی که می خواهید رنگ اول را داشته باشند (مانند قسمت های داخلی درب) را با چسب کاغذی کاملاً بپوشانید، و بعد، رنگ دوم را به قسمت های مدنظرتان بزنید.
۷-  صبر کنید تا رنگ همه قسمت های درب کاملاً خشک شود.
۸- وقتی که تمام رنگ خشک شد چسب های کاغذی را به دقت و با آرامی بکنید.