درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت در ایران

درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت در ایران

مشخصات انواع درب ام دی اف اتاقی

درب ام دی اف

درب MDF یکی از انوع مختلف درب داخلی ساختمان  می باشد. که دارای کیفیت مناسبی برای ساختمان های اداری و مسکونی می باشد. رویه ام دی اف درب ام دی اف دارای ضخامت ۶ میلی متر می باشد. در دو طرف درب دو لایه ام دی اف 5 میل استفاده می شود و یک روکش با ضخامت ۱ میلی متر بر روی ام دی اف با چسب مقاومت بالای درب و استفاده از روکش PVC و روکش چوب با رنگ پلی استر از مزایای درب MDF می باشد. ساختار داخلی درب از چوب روس خشک شده و هانی کام می باشد. رویه های درب ضد سرقت و درب های داخلی راشا در از کشور ترکیه وارد می شوند. یرآق درب ضد سرقت برند کاله ترکیه می باشد و دارای دو نوع قفل ۷ و ۱۴ زبانه می باشد.پرس می شود.
دمای اتصال روکش با MDF در حدود ۱۰۰ درجه سانتی گراد می باشد. دو نوع رویه برای درب اتاق ام دی اف و درب سرویس ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. یک نوع ام دی اف با روکش PVC می باشد و نوع دیگر آن درب ام دی اف با روکش ملچ و راش با رنگ های پلی استر می باشد. درب ام دی اف دارای تنوع مختلفی می باشد که درب های دو قاب و سه قاب از انواع پر فروش درب های ام  دی اف می باشد.

درب MDF : درب ام دی اف اتاقی

بطور کلی درب MDF یا درب ام دی اف برای ساخت درب های داخلی ساختمان اعم از درب های اتاقی و مستر مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد استاندارد دقیق برای درب ام دی اف و درب اتاقی وجود ندارد ولی بطور کلی درب ام دی اف با عرض ۸۵ تا ۹۰ سانتی متر ساخته می شود. طول درب ام دی اف نیز متناسب با طول دیوار ساخته می شود. معمولا برای خانه هایی که دیواری بلند دارند از درب ام دی اف با طول ۲۱۰ تا ۲۱۵ سانتی متر و برای ساختمان های معمولی درب ام دی اف با طول ۲۰۲ تا ۲۰۵ سانتی متر ساخته می شود.

البته باید بیان شود که درب MDF با چهارچوب چوبی نیاز به فضای بزرگتری برای استفاده به عنوان درب اتاقی دارد. معمولا برای بازشو ۸۵ سانت درب ام دی اف ابعاد پشت تا پشت چهارچوب چوبی درب ام دی اف باید ۹۵ سانتی متر باشد. نصب درب ام دی اف هم با فوم فشرده پلی اورتان قابل انجام است. درب ام دی اف با چهارچوب چوبی نیاز با یرآق متفاوتی نسبت با لنگه درب معمولی دارد. برای نصب درب ام دی اف بر روی چهارچوب فلزی از لولا جوشی چهارچوب فلزی استفاده می شود. و برای نصب درب ام دی اف با چهارچوب چوبی متناسب با نوع تولید درب از لولا تخت و قابلمه استفاده می شود. نصب درب ام دی اف با چهارچوب چوبی نیاز به نصاب های ماهر و دوره دیده دار دارد و با نصب درب ام دی اف بر روی کلاف فلزی متفاوت است.

درب اتاق ام دی اف

معمولا درب اتاقی ام دی اف در سایزهای متنوع تولید می شود. متاسفانه در ایران استاندارد دقیقی برای عرض درب اتاق وجود ندارد و در صورت وجود استاندارد هیچ گونه قابلیت اجرایی ندارد. به همین دلیل است که در یک ساختان واحد تمام ابعاد درب اتاقی با همدیگر متفاوت می باشند. معمولا محدوده ی عرضی ۷۵ تا ۹۰ سانتی متر را برای درب اتاق در نظر می گیرند. البته باید بیان شود که در سال های اخیر طول درب اتاقی در برخی پروژه های لوکس به بیشتر از ۲٫۴۰ متر رسیده است و در حقیقت طراحان این خانه ها بر این باور هستند که افزایش قدی طوب درب اتاق ام دی اف بخصوص با روکش های چوبی یا رنگ سفید برآق یا رنگ مشکی برآق می تواند زیبایی باشکوهی را به مجموعه بدهد...

زمان ساخت درب اتاق معمولا بین ۱۵ تا ۲۵ روز زمان نیاز دارد. البته باید بیان شود با توجه به مدل درب اتاق و میزان برجستگی یا نوع طرح و رنگ مورد استفاده زمان ساخت درب اتاق متفاوت می شود. از منظر دکوراسیون داخلی معمولا رنگ درب اتاق و درب های داخلی با قرنیز و کابیت هماهنگ می شود. در خانه هایی که متراژ کوچکتری دارند بیشتر از رنگ های روشن درب اتاق استفاده می شود. درب اتاق شیشه خور نیز از دیگر محصولات مجموعه می باشد که قاب های شیشه ها تک قاب و دو قاب و سه قاب می تواند تولید شود. 

قیمت درب ام دی اف اتاق

درب MDF، از دسته درب های مدرن و شیک ساختمانی می باشد که مناسب برای استفاده در واحد های مسکونی، ادارات،  هتل ها، بیمارستان و به طور کل در تمان ساختمان ها می توان از این درب ها استفاده نمود.

رویه ام دی اف درب های ام دی اف دارای ضخامت ۶ میلی متر می باشد. در دو طرف درب دو لایه MDF 5 میل استفاده می شود و یک روکش با ضخامت ۱ میلی متر بر روی ام دی اف با چسب پرس می شود. درب ام دی اف خام  با چهارچوب چوبی نیز ساخته می شوند که این نوع چهارچوب با تزریق فوم قابل نصب شدن می باشند. در صورت وجود چهارچوب فلزی می توان از روکوب ام دی اف با روکش PVC و روکش چوب استفاده کرد. نصب درب ام دی اف نیز توسط نصاب های حرفه ای انجام می شود که این نوع نصب و رگلاژ درب ام دی اف با نصب قفل های و دستگیره نیز همزمان می باشد.

درب ام دی اف ارزان

همان طور که اشاره شد درب های ام دی اف یکی از مناسب ترین مدل های درب ساختمانی از لحاظ کیفیت و قیمت می باشد. این درب ها در مدل های بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند. تنوع در طرح و رنگ و همین طور رویه درب یکی از دلایلی است که موجب افزایش فروش این مدل از درب ها شده است. 

منبع: راشا درب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد