درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت در ایران

درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت در ایران

درب آکوستیک ضد صدا و خدمات لمسه کوبی و چرم کوبی درب

فروش درب آکوستیک، درب ضد صدا، درب عایق صدا

با توجه به افزایش آلودگی‌های صوتی در کلان‌شهرها که این معضل به یکی از نگرانی‌های جامعه بشری و سازمان‌های زیست محیطی تبدیل شده است، نیاز روزافزون به فراهم نمودن آرامش در ساختمان‌ها احساس می‌شود، هدف اصلی درب آکوستیک از بین بردن صداهای زاید و مزاحم (نویز) در سالن‌ها و ایزوله‌سازی صوتی ساختمان‌ها می‌باشد. در این‎خصوص درب، یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در زمینه عایق‌بندی صوتی به شمار می‌آید. درب‌ می‌بایست به بهترین نحو مسیر ورود و خروج را برای افراد فراهم نموده و در عین حال نقش خود را در مقوله آکوستیک ایفا نماید.
درب آکوستیک ، درب ضد صدا ، درب عایق صدا بیشتر در ورودی و خروجی سینماها ، سالن‌های همایش ، سالن اجتماعات و لابی ، استودیو ها ، اتاق های تأسیسات  و برق ، هتل ها ، بیمارستان ها ، اتاق سرور و دیتا سنتر و محیط‌ های اداری استفاده می شود.

برای این منظور ساختار داخلی درب بر اساس نیاز تعریف شده محیط، باید عایق صوت (‌به معنای کاهش انتقال امواج صوتی بین فضای داخل و بیرون‌) و جاذب صوت (به معنای کاهش قابل ملاحظه انرژی امواج صوتی) باشد. در برخی از محیط‌ها باید علاوه بر این خصوصیات، سطح درب به عنوان دیفیوزر عمل نموده و باعث بازپخش امواج به مسیرهای پراکنده گردد، در این صورت امواج صوتی جذب‌نشده به همان مسیر اولیه باز نخواهد گشت. 
اهمیت درب آکوستیک در این نکته است که بتواند تمامی وظایف فوق را با وجود درزهای متعدد در اطراف خود انجام دهد. 

برای این منظور ساختار داخلی درب بر اساس نیاز تعریف شده محیط، باید عایق صوت و جاذب صوت باشد. کوچکترین منفذ می‌تواند تمامی قابلیت‌های موجود در ساختار درب را زیر سؤال ببرد 
در تولید درب های آکوسیتک استفاده از عایق بسیار حائز اهمیت است، استفاده از عایق غیر استاندارد عملکرد درب آکوسیتک را دچار اختلال میکند و کارایی درب را پایین می آورد و حتی آن را مثل یک درب معمولی میکند. یکی از مواد مهم در درب های آکوستیک چارچوب درب است که باید مناسب باشد زیرا مقداری از عایق صدا در درب های آکوستیک به علت استفاده از چهارچوب مناسب و مخصوص می باشد.

درب آکوستیک

درب ضد صدا یا همان درب آکوستیک مدلی از درب های داخلی و یا درب ورودی ساختمان می باشند که قادر است به میزان قابل توجهی جلوی ورود صدای ایجاد شده از بیرون به محیط داخلی را بگیرد. امروزه با افزایش شهر نشینی و وجود  سر و صداهای خودروها، داشتن یک محیط آرام و به دور از سر و صدا می تواند بسیار کمک کننده باشد. از جهت دیگر خانه یک بخش از زندگی انسان های می باشد که به منظور ایجاد آرامش مورد استفاده قرار میگرد حال شرایطی را در نظر بگیرد که در محیط خانه سر و صدا بیش از حد وجود داشته باشد و آرامش کافی حتی در موقع خواب را نداشته باشید. همچنین در ادارت وجود آرامش و یک حریم خصوصی برای کارکنا بسیار مهم و حیاتی می باشد. از این رو درب های ضد صدا و آکوستیک بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. شما می توانید برای خرید انواع درب ضد صدا و اطلاع از قیمت درب آکوستیک با ما در راشا درب تماس بگیرید.

قیمت درب ضد صدا

استفاده از درب ضد صدا و پنجره های دو جداره می تواند تا حد زیادی جلوی ورود سر و صدا به منزل شما را بگیرد. شما می توانید از درب های آکوستیک و چرم کوبی شده در محل هایی مانند منازل، سالن های کنفرانس، اتاق های مدیریتی شرکت ها، درب های آموزشگاه های موسیقی و….. مورد استفاده قرار دهید. درب ضد صدا سرویس بهداشتی از محصولات پرفروش می باشد. همان طور که متوجه شدید این درب مصارف مختلفی دارد و به همین دلیل بسته به طراحی و ابعاد درب دارای قیمت های متنوعی است. برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر و اطلاع از قیمت درب ضد صدا با ما در راشا درب تماس بگیرید.

انواع درب چرمی لمسه کاری شده ضد صدا

شاید بارها در ساختمان ها درب هایی از جنس چرم دیده باشید که کاملا عایق صدا هستند. این درب ها را به اصطلاح درب آکوستیک میگویند.از این درب ها در ساختمانها،شرکت ها، و سالنها و … استفاده میکنند که بصورت کاملا عایق باشد و هیچ صدایی را از محیطی به محیط دیگر منتقل نکند. یکی از مهمترین مواردی که در زمان ساخت انواع درب آکوستیک چرمی و ضد صدا باید رعایت شود، ضمانت چرم و لمسه کاری درب می باشد. این مهم است که هیچ صدایی از اتاق شما خارج نشود و مهمتر از آن این است که هیچ صدایی هم وارد اتاق نشود. برای مدیران بسیار مهم است که در اتاق خود بدون هیچ سرو صدایی تمرکز کنند و هیچ صدایی حواس آن ها را پرت نکند. از چرم برای روکش درب آکوستیک استفاده می‌شود. چرم مصنوعی باکیفیت بالا یکی از گزینه‌هایی است که معمولا درب کارها از آن برای روکش درب آکوستیک استفاده می‌کنند. استفاده از چرم در زیبایی دکوراسیون ساختمان شما تاثیر بسیار زیادی دارد. بعضی از مدل های درب‌ آکوستیک طراحی و ظاهر مناسبی ندارد و به همین دلیل بهتر است از چرم کوبی و لمسه دوزی بر روی درب ها استفاده شود. 

لمسه کوبی درب

یکی دیگر از روشهای معمول جهت صداگیری درب، تهیه درب آکوستیک با لمسه کوبی است. لمسه کوبی دقیقا به مانند لمسه دوزی انجام می شود و تنها تفاوتشان این است که در این روش دیگر نیازی به دوخت چرم نیست. این روش به مانند روش قبلی انجام پذیر است. یک از مزایای استفاده از این روش این است که لمسه کوبی این امکان را می دهد که طرح ها و اشکال بیشتر و متنوع تری برای درب لمسه ایجاد کنیم. لمسه کوبی دقیقا به مانند لمسه دوزی انجام می شود و تنها تفاوتشان این است که در این روش دیگر نیازی به دوخت چرم نیست. چرم کوبی درب نسبت به لمسه دوزی زیبایی کمتری دارد اما بعد بیشتری در سطح درب ایجاد می کند.

چرم کوبی درب اتاق

لمسه کوبی یا چرم کوبی از مواردی است که میتواند تاثیر زیادی در زیبایی منزل داشته باشد. یکی از بهترین راهکارها به جای خرید درب چرمی، تبدیل درب چوبی قدیمی خود به یک درب چرمی جدید با کمترین هزینه و تقویت شده است. این کار در دکراسیون محل کار یا منزل شما تاثیر بسیار زیادی دارد. تبدیل در چوبی قدیم به یک درب چرمی جدید می تواند هوشمندانه باشد، چرا که این کار با قیمت خیلی کمی نسبت به خرید در چرمی یا یک در جدید است و این کار را شرکت های خصوصی، سازمان ها و ارگان های دولتی بسیاری در ایران انجام می دهند.

منبع: راسان درب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد