درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت در ایران

درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت در ایران

مشخصات و قیمت انواع درب ام دی اف اتاقی

 درب ام دی اف یکی از محبوب ترین و ارزان ترین مدل های درب اتاقی و درب داخلی ساختمان می باشد. این مدل از درب می تواند به عنوان درب اتاق و درب سرویس بهداشتی هم مورد استفاده قرار بگیرد. اما در صورت استفاده به عنوان درب سرویس باید تمهیداتی برای درب اندیشیده شود تا در برای رطوبت دچار پوسیدگی نشود. توصیه می شود از درب ام دی اف برای سرویس استفاده نشود. برای درب سرویس تمرکز بر روی درب ضد آب است که در برابری رطوبت مقاوم می باشد. درب ام دی اف از سری درب های ارزان ساختمانی به شمار می رود.

برای خرید درب ام دی اف و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با راسان درب معتبرترین مرکز پخش انواع درب داخلی و ساختمانی در ایران تماس بگیرید. 

قیمت درب ام دی اف اتاق

درب ام دی اف ، از دسته درب های مدرن و شیک ساختمانی می باشد که مناسب برای استفاده در واحد های مسکونی، ادارات،  هتل ها، بیمارستان و به طور کل در تمان ساختمان ها می توان از این درب ها استفاده نمود.

رویه ام دی اف درب های ام دی اف دارای ضخامت ۶ میلی متر می باشد. در دو طرف درب دو لایه ام دی اف 5 میل استفاده می شود و یک روکش با ضخامت ۱ میلی متر بر روی ام دی افبا چسب پرس می شود. درب ام دی اف خام  با چهارچوب چوبی نیز ساخته می شوند که این نوع چهارچوب با تزریق فوم قابل نصب شدن می باشند. در صورت وجود چهارچوب فلزی می توان از روکوب ام دی افبا روکش PVC و روکش چوب استفاده کرد. نصب درب ام دی اف نیز توسط نصاب های حرفه ای انجام می شود که این نوع نصب و رگلاژ درب MDF با نصب قفل های و دستگیره نیز همزمان می باشد.

درب ام دی اف ارزان

همان طور که اشاره شد درب های ام دی اف یکی از مناسب ترین مدل های درب ساختمانی از لحاظ کیفیت و قیمت می باشد. این درب ها در مدل های بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند. تنوع در طرح و رنگ و همین طور رویه درب یکی از دلایلی است که موجب افزایش فروش این مدل از درب ها شده است. در راسان درب انواع درب داخلی و ساختمانی بدون واسطه عرضه می شود و شما می توانید انواع درب ام دی اف ارزان قیمت را از این فروشگاه تهیه نمایید.

در مورد درب ام دی اف شیشه خور بیشتر بدانید

 درب های ام دی اف سی ان سی شده نوعی از درب اتاقی است که در طراحی آن می توان از شیشه های دکورال و سکوریت استفاده نمود. این درب ها دارای ظاهری شیک و جدید می باشند که تنوع بسیار خوبی به فضای پیرامون شما می بخشد. این درب های معمولا در ضخامت های 8میل، 5میل و 3 میل تولید می شود. 
 

انواع درب ام دی اف موجود در بازار:

انواع MDF موجود در بازار ایران عبارتند از:

  1. درب MDF خام
  2.  درب مدل ام دی اف روکش ملامینه و کاغذی
  3.  درب ام دی اف روکش PVC
  4. درب MDF با روکش چوب

درب ام دی اف خام

این درب ها بیشتر با ضخامت 3 میلی متر برای ساخت به عنوان درب کمد دیواری مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها قبا استفاده حتما باید رنگ شوند، که تنها با رنگ های روغنی قابل رنگ کردن هستند.


ام دی اف با روکش کاغذی و ملامینه

استفاده از ام دی اف های 3 میل کاغذی و ملامینه برای ساخت درب های کمد دیواری بسیار مرسوم شده است.  البته از ورق های ام دی اف با ضخامت بیشتر نیز برای تولید درب های پارتیشن های اداری استفاده می شود. درب های ام دی اف روکش ملامینه با ضخامت 5 میل نیز وجود دارد که در این درب ها روکش ملامینه قاعدتا بایستی بر روی اچ دی اف پرس شود. امکان پرس آن بر روی MDF نیز وجود دارد.

درب داخلی ام دی اف با روکش PVC

در مورد این مدل از درب در ابتدا صحبت شده است. برای توضیحات بیشتر باید بدانید معمولا در این حالت روکش PVC بر روی MDF خام وکیوم می شود.

درب های ام دی اف روکش چوب

بیشترین استفاده از درب های روکش چوب مربوط به درب های ام دی اف روکش ملچ می باشد. از گذشته تا کنون از روکش های جوب با ضخامت های کمتر از یک میلی متر بر روی نئوپان و یا MDF پرس می شد و در ساخت مبلمان و درب ازآن استفاده می کردند.

قیمت ورق های ام دی افروکش چوب که از خمیر چوب تولید می شوند از سایر ام دی افهای روکش چوب ارزان تر است. این ورق های چوبی بیشتر برای تولید درب های داخلی استفاده می شوند. لازم به ذکر است که در تولید درب های ضد سرقت ترک و ایرانی از MDF های با روکش طبیعی چوب استفاده می شود.

بهترین گزینه برای چهارچوب درب ام دی اف کدام است؟

در درب های ام دی اف می توان از انواع چهار چوب های ام دی اف و یا چهارچوب چوبی استفاده نمایید. چهار چوب های چوبی جدیدا توسط طراحان دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از مصرف کنندگان و طراحان دکوراسیون، چهارچوب ساخته شده از چوب را برای درب های داخلی انتخاب می نمایند. چهار چوب چوبی معمولا مقاومت نسبتا پایینی در برابر حشرات موذی و رطوبت دارند. امروزه با توجه به تنوع سلیقه مشتریان و استفاده از ابزار های جدید در ساخت انواع مدل های پروفیل چوبیT امکان طراحی و ساخت انواع چهارچوب چوبی و ام دی اف برای درب های داخلی فراهم شده است.

منبع: راسان درب

مشخصات انواع درب ورودی لابی

درب لابی

تولید درب های لابی لوکس از تخصص های اصلی ما می باشد. ما با تکیه بر دانش و هنر کارمندان خود توانسته ایم لوکس ترین مدل های درب لابی تمام چوب را در داخل کشور تولید کند. نمونه کارهای فراوان ما در این حوزه و رضایت مشتریان عزیز باعث شده است تا به برترین برند تولید کننده درب لابی و درب چوبی در کشور تبدیل شویم. یک درب ورودی شکیل با طراحی زیبا و مناسب ساختمان را می توان مطابق میل و سلیقه مشتری تنظیم کرد. از جمله نکات مهم در انتخاب نوع درب، مکان و موقعیت استفاده از درب می باشد. بسته به شرایط تابش آفتاب و کاربری آن و رطوبت محل، نوع چوب مورد استفاده و نوع رنگ آن  تفاوت دارد. نکته دیگر استفاده از یراق آلات (لولا و دستگیره) مناسب و به تعداد درست می باشد. عدم توجه به این نکات فوق کاهش طول عمر مفید درب را سبب می شود.

ویژگی های درب لابی

چون درب ورودی لابی در تمامی ساختمان های لوکس قابل استفاده است و تقریبا برای امنیت بیشتر ساختمان نصب می شود حتما باید ضد سرقت باشد و از قفل ضد سرقت نیز بهره برده باشد. در لابی علاوه بر ضد سرقت بودن باید مستحکم باشد و دارای عایق حرارتی، سرما، رطوبت و نیز صدا باشد تا هیچ گونه آلودگی صوتی و گرد و خاک را به داخل ساختمان راه ندهد.

جنس درب لابی ساختمان

در های لابی توسط چوب های طبیعی (روس،راش و…) که طی سه مرحله در دمای خاص که متناسب با درب های تمام چوب لابی است خشک می شود که این امر باعث جلوگیری از تاب خوردگی و عمر بالای درب می شود.
امروزه استفاده از درب ضد سرقت لابی نسبت به گذشته بسیار مرسوم تر شده است به طوری که استفاده از در لابی به یکی از ارکان مهم در هر ساختمانی به شمار می رود. در لابی به دربی گفته میشود که به طور معمول در ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر بسزایی در نمای ساختمان دارد.
در لابی به طور معمول متشکل از سه لنگه است که دو لنگه آن در کنار درب به صورت ثابت بوده و لنگه وسطی آن به عنوان درب باز و بسته میشود. شیشه های مورد استفاده در درب لابی معمولا سه جداره بوده و دارای برنزکاری هستند. جنس درب لابی میتواند از جنس تمام چوب، فلزی و یا ترکیبی از هردو باشد که با توجه به کاربردی که مدنظر مشتری است میتواند هرکدام را با توجه به نیاز خود درب های لابی مد نظر خود را خریداری نماید.

در ادامه به طور مختصر نکاتی را که باید در هنگام خرید درب لابی مد نظر قرار دهید را توضیح میدهیم:

  • اگر شما در لابی نیاز دارید تا به بیرون باز شود باید درب لابی ضد سرقت خریداری نمایید. درب های لابی یکی از انواع درب های ضد سرقت هستند.
  • درب های لابی مد نظر شما باید با طرح و نمای ساختمان تطابق داشته باشد.
  • طرح و نقشی که معمولا توسط برنز روی شیشه های در لابی قرار میگیرد به صورت سلیقه ای بوده و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود درب لابی را انتخاب و خریداری نمایید .
  • جنس در لابی میتواند از جنس تمام چوب ، فلزی و یا ترکیبی از هردو باشد.
  • در هنگام خرید در لابی به این نکته توجه کنید که در لابی خریداری شده توسط شما دارای شیشه های سه جداره باشد.

درب لابی تمام چوب

درب لابی چوبی یا درب ورودی لابی تمام چوب نوعی از درب می باشد که از چوب برای ساخت آن استفاده می شود. البته  یک تفاوت با سایر انواع درب لابی چوبی دارد این تفاوت این می باشد که در این نوع از مدل برای ساخت آن از هیچ چیز به غیر از چوب استفاده نمی شود. چوب های زیادی برای ساخت درب لابی تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرد که از مهمترین انواع چوب های مورد استفاده برای ساخت این درب می توان به  چوب راش و چوب گردو اشاره کرد. فروشگاه درب ضد سرقت راسان درب آماده ارائه این نوع از درب می باشد.

درب لابی فلزی 

استفاده از فلزات برای ساخت در لابی نیز بسیار رایج می باشد چرا که  برخی از افراد بر این باور می باشند که اولا قیمت درب لابی تمام چوب بسیار بالا می باشد. ثانیا امنیت این نوع از درب ها به دلیل استفاده از چوب نسبت به  درب لابی فلزی پایین تر می باشد لازم به  ذکر می باشد، قیمت درب لابی فلزی در برخی از نمونه ها بالاتر از نمونه های چوبی است

درب لابی استیل 

این نوع از درب دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد با توجه به اینکه استیل دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی و… می باشد از استیل  به عنوان یک ماده اولیه برای ساختن درب نیز استفاده می شود. درب لابی استیل نیز نوعی از نمونه های ساخته شده با ورق استیل  می باشد زیبایی، مقاومت و قیمت مناسب تنها بخشی از ویژگی های درب ضد سرقت استیل می باشد. قیمت درب لابی استیل با توجه  به برخی از فاکتورها مختلف می باشد.

درب لابی ضد سرقت

درب لابی ضد سرقت نیز نوعی دیگر از در لابی می باشد که با توجه به ویژگی بسیار خوبی که  برای ایجاد امنیت دارد می تواند یک انتخاب مناسب برای خرید درب لابی باشد درب لابی ضد سرقت دارای امنیت بالایی می باشد این درب از ساختار امنیتی بالاتری نسبت به سایر انواع درب لابی برخوردار می باشد. استفاده از قفل های مرکزی، چهارچوب و…. که وظیفه ایجاد امنیت را بر عهده دارند. تنها بخشی از ساختار درب لابی ضد سرقت می باشد.

منبع: راسان درب

انواع درب ضد حریق

آشنایی با درب ضد حریق و انواع آن

درب ضد حریق به درب هایی گفته می شود که در مقابله حریق و انتشار آتش به مکان های دیگر ساعت های زیادی مقاومت می کند. این درب ها از شعله ور شدن آتش و انتشار آن به مکان های دیگر جلوگیری می کنند. درب های ضد حریق بر اساس مکان مورد استفاده از متریال مختلفی ساخته می شوند و ساختار متفاوت آن ها موجب شده تا این درب ها مقاوم در برابر حرارت و شعله آتش باشند. چهار چوب و روکش درب هر دو از فولاد بوده و از ورق آهن و پشم سنگ و پوشش رنگ نسوز و یراق آلات ساخته می شود. لاستیک درزگیر نسوز اطراف در را احاطه کرده و از وارد شدن دود سمی و حرارت جلوگیری می کند. عمده استفاده این درب های بیشتر در پاگرد ها و پله های اضطراری می باشد. از انواع درب ضد حریق می توان به این موارد اشاره نمود:

  • در ضد حریق چوبی
  • درب ضد حریق فلزی
  •  درب ضد حریق شیشه خور
  • درب ضدحریق دو لنگه تک باز شو
  • درب ضدحریق تک لنگه شیشه خور

درب ضد حریق از نظر کاربرد:

درب های ضد حریق را می توان از لحاظ کاربرد به دسته بندی متعددی تقسیم بندی نمود:

  1. درب های خروج اضطراری برج های مسکونی و اداری
  2. درب مخصوص نیروگاه برق
  3. درب بیمارستانی
  4.  درب خزانه ها و انبار

درب ضد حریق فلزی

از محبوب ترین مدل های درب مقاوم در برابر آتش می توان به درب های ضد حریق فلزی اشاره نمود. درب ضد حریق فلزی به دلیل داشتن ضخامت بالا امکان نصب بروی چارچوب ساده فلزی را نخواهد داشت. براساس رطوبت موجود در ساختمان ورق های فلزی از جنس گالوانیزه و ورق روغنی مورد استفاده قرار می گیرد. داخل درب های فلزی از پشم سنگ برای جلوگیری از انتشار آتش استفاده می شود. عرض چارچوب ها در ۱۰۰و ۱۱۰ و ۱۲۰ طراحی میشوند و عرض مفید بازشو ها ۲۰ سانت به دلیل چارچوب ها می باشد. درب ضد حریق فلزی در ساختمان هایی که ارتفاع آنها کمتر از بیست و سه متر است باید مطابق با استانداردهای تایید شده در آتش نشانی و تاییدیه سازمان نظام مهندسی استفاده شود و برای ساختمان هایی که ارتفاع آن ها بالای بیست و سه متر است باید مطابق با استاندارهای UL دار عمل کرد. نصب و رگلاژ درب ضد حریق فلزی با جوشکاری انجام میشود. درب های فلزی دارای رنگ های مختلفی می باشند.

قیمت درب ضد حریق راه پله

 در راه پله ها و فاصله بین طبقات می توان درب ضد حریق را نصب نمود، این درب به درب فرار و یا درب راه پله معروف است و کاربرد آن ها جلوگیری از انتقال آتش در زمان حریق به سایر طبقات ساختمان و حفظ جان ساکنین آپارتمان ها با کمک این درب ها می باشد. ابعادی که برای درب فرار در آپارتمان ها مورد استفاده قرار میگیرد، 110*205 است. اما اگر قوانین تغییر پیدا کند و یا شما به درب با ابعاد بزرگتر و یا کوچکتری نیاز داشته باشید می توانید درب را با اندازه دلخواه سفارش دهید. قیمت درب ضد حریق راه پله را می توانید از طریق تماس با راشا درب استعلام بگیرید.

درب های ضد حریق شیشه خور

درب ضد حریق شیشه دار معمولا برای ساختمان های پرتردد و مکان های عمومی مانند بیمارستان ها کاربرد دارند. استفاده از درب های ضد حریق شیشه ای در مکان هایی مانند مجتمع های مسکونی که رفت و آمد کمتر است صرفه اقتصادی ندارد. درب ضد حریق شیشه خور در اکثر موارد برای اتاق های سرور و کارخانجات و یا مراکز تولید و مکان های حساس به کار میرود. شیشه های استفاده شده در درب های ضد حریق نسوز می باشند و در هنگام ساخت این درب ها باید برش مخصوصی بر روی ورق های انجام شود. همچنین  نوارهای نسوز در کنار شیشه درب با دقت بالایی نصب می شود. این نوار ها باید از انتشار دود به نقاط دیگر ساختمان جلوگیری کنند.

منبع: راشا درب

درب آکوستیک ضد صدا و خدمات لمسه کوبی و چرم کوبی درب

فروش درب آکوستیک، درب ضد صدا، درب عایق صدا

با توجه به افزایش آلودگی‌های صوتی در کلان‌شهرها که این معضل به یکی از نگرانی‌های جامعه بشری و سازمان‌های زیست محیطی تبدیل شده است، نیاز روزافزون به فراهم نمودن آرامش در ساختمان‌ها احساس می‌شود، هدف اصلی درب آکوستیک از بین بردن صداهای زاید و مزاحم (نویز) در سالن‌ها و ایزوله‌سازی صوتی ساختمان‌ها می‌باشد. در این‎خصوص درب، یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در زمینه عایق‌بندی صوتی به شمار می‌آید. درب‌ می‌بایست به بهترین نحو مسیر ورود و خروج را برای افراد فراهم نموده و در عین حال نقش خود را در مقوله آکوستیک ایفا نماید.
درب آکوستیک ، درب ضد صدا ، درب عایق صدا بیشتر در ورودی و خروجی سینماها ، سالن‌های همایش ، سالن اجتماعات و لابی ، استودیو ها ، اتاق های تأسیسات  و برق ، هتل ها ، بیمارستان ها ، اتاق سرور و دیتا سنتر و محیط‌ های اداری استفاده می شود.

برای این منظور ساختار داخلی درب بر اساس نیاز تعریف شده محیط، باید عایق صوت (‌به معنای کاهش انتقال امواج صوتی بین فضای داخل و بیرون‌) و جاذب صوت (به معنای کاهش قابل ملاحظه انرژی امواج صوتی) باشد. در برخی از محیط‌ها باید علاوه بر این خصوصیات، سطح درب به عنوان دیفیوزر عمل نموده و باعث بازپخش امواج به مسیرهای پراکنده گردد، در این صورت امواج صوتی جذب‌نشده به همان مسیر اولیه باز نخواهد گشت. 
اهمیت درب آکوستیک در این نکته است که بتواند تمامی وظایف فوق را با وجود درزهای متعدد در اطراف خود انجام دهد. 

برای این منظور ساختار داخلی درب بر اساس نیاز تعریف شده محیط، باید عایق صوت و جاذب صوت باشد. کوچکترین منفذ می‌تواند تمامی قابلیت‌های موجود در ساختار درب را زیر سؤال ببرد 
در تولید درب های آکوسیتک استفاده از عایق بسیار حائز اهمیت است، استفاده از عایق غیر استاندارد عملکرد درب آکوسیتک را دچار اختلال میکند و کارایی درب را پایین می آورد و حتی آن را مثل یک درب معمولی میکند. یکی از مواد مهم در درب های آکوستیک چارچوب درب است که باید مناسب باشد زیرا مقداری از عایق صدا در درب های آکوستیک به علت استفاده از چهارچوب مناسب و مخصوص می باشد.

درب آکوستیک

درب ضد صدا یا همان درب آکوستیک مدلی از درب های داخلی و یا درب ورودی ساختمان می باشند که قادر است به میزان قابل توجهی جلوی ورود صدای ایجاد شده از بیرون به محیط داخلی را بگیرد. امروزه با افزایش شهر نشینی و وجود  سر و صداهای خودروها، داشتن یک محیط آرام و به دور از سر و صدا می تواند بسیار کمک کننده باشد. از جهت دیگر خانه یک بخش از زندگی انسان های می باشد که به منظور ایجاد آرامش مورد استفاده قرار میگرد حال شرایطی را در نظر بگیرد که در محیط خانه سر و صدا بیش از حد وجود داشته باشد و آرامش کافی حتی در موقع خواب را نداشته باشید. همچنین در ادارت وجود آرامش و یک حریم خصوصی برای کارکنا بسیار مهم و حیاتی می باشد. از این رو درب های ضد صدا و آکوستیک بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. شما می توانید برای خرید انواع درب ضد صدا و اطلاع از قیمت درب آکوستیک با ما در راشا درب تماس بگیرید.

قیمت درب ضد صدا

استفاده از درب ضد صدا و پنجره های دو جداره می تواند تا حد زیادی جلوی ورود سر و صدا به منزل شما را بگیرد. شما می توانید از درب های آکوستیک و چرم کوبی شده در محل هایی مانند منازل، سالن های کنفرانس، اتاق های مدیریتی شرکت ها، درب های آموزشگاه های موسیقی و….. مورد استفاده قرار دهید. درب ضد صدا سرویس بهداشتی از محصولات پرفروش می باشد. همان طور که متوجه شدید این درب مصارف مختلفی دارد و به همین دلیل بسته به طراحی و ابعاد درب دارای قیمت های متنوعی است. برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر و اطلاع از قیمت درب ضد صدا با ما در راشا درب تماس بگیرید.

انواع درب چرمی لمسه کاری شده ضد صدا

شاید بارها در ساختمان ها درب هایی از جنس چرم دیده باشید که کاملا عایق صدا هستند. این درب ها را به اصطلاح درب آکوستیک میگویند.از این درب ها در ساختمانها،شرکت ها، و سالنها و … استفاده میکنند که بصورت کاملا عایق باشد و هیچ صدایی را از محیطی به محیط دیگر منتقل نکند. یکی از مهمترین مواردی که در زمان ساخت انواع درب آکوستیک چرمی و ضد صدا باید رعایت شود، ضمانت چرم و لمسه کاری درب می باشد. این مهم است که هیچ صدایی از اتاق شما خارج نشود و مهمتر از آن این است که هیچ صدایی هم وارد اتاق نشود. برای مدیران بسیار مهم است که در اتاق خود بدون هیچ سرو صدایی تمرکز کنند و هیچ صدایی حواس آن ها را پرت نکند. از چرم برای روکش درب آکوستیک استفاده می‌شود. چرم مصنوعی باکیفیت بالا یکی از گزینه‌هایی است که معمولا درب کارها از آن برای روکش درب آکوستیک استفاده می‌کنند. استفاده از چرم در زیبایی دکوراسیون ساختمان شما تاثیر بسیار زیادی دارد. بعضی از مدل های درب‌ آکوستیک طراحی و ظاهر مناسبی ندارد و به همین دلیل بهتر است از چرم کوبی و لمسه دوزی بر روی درب ها استفاده شود. 

لمسه کوبی درب

یکی دیگر از روشهای معمول جهت صداگیری درب، تهیه درب آکوستیک با لمسه کوبی است. لمسه کوبی دقیقا به مانند لمسه دوزی انجام می شود و تنها تفاوتشان این است که در این روش دیگر نیازی به دوخت چرم نیست. این روش به مانند روش قبلی انجام پذیر است. یک از مزایای استفاده از این روش این است که لمسه کوبی این امکان را می دهد که طرح ها و اشکال بیشتر و متنوع تری برای درب لمسه ایجاد کنیم. لمسه کوبی دقیقا به مانند لمسه دوزی انجام می شود و تنها تفاوتشان این است که در این روش دیگر نیازی به دوخت چرم نیست. چرم کوبی درب نسبت به لمسه دوزی زیبایی کمتری دارد اما بعد بیشتری در سطح درب ایجاد می کند.

چرم کوبی درب اتاق

لمسه کوبی یا چرم کوبی از مواردی است که میتواند تاثیر زیادی در زیبایی منزل داشته باشد. یکی از بهترین راهکارها به جای خرید درب چرمی، تبدیل درب چوبی قدیمی خود به یک درب چرمی جدید با کمترین هزینه و تقویت شده است. این کار در دکراسیون محل کار یا منزل شما تاثیر بسیار زیادی دارد. تبدیل در چوبی قدیم به یک درب چرمی جدید می تواند هوشمندانه باشد، چرا که این کار با قیمت خیلی کمی نسبت به خرید در چرمی یا یک در جدید است و این کار را شرکت های خصوصی، سازمان ها و ارگان های دولتی بسیاری در ایران انجام می دهند.

منبع: راسان درب

مشخصات درب پی وی سی اتاق

درب روکش پی وی سی

روکش های پی وی سی به صورت رول است که وقتی درب درون سینی دستگاه قرار می گیرد تحت دمای با مکش زیاد روی درب وکیوم می شود به طوری که اگر شبکه بندی درون درب محکم نباشد درب تحت فشار خرد خواهد شد، از این رو معمولاً شبکه بندی درب های روکش پی وی سی چوبی یا یونولیت می باشد و اگر قرار باشد از شبکه بندی معمولی استفاده کنیم بایستی ابتدا رویه درب روکش شود و بعد از روکش کردن رویه را مانند تولید سایر درب ها بر روی کلاف پرس کرد و در صورتی که روکش کردن رویه درب قبل از تولید درب انجام شود کناره های درب باید جداگانه روکش شود که در این صورت میزان درزها زیاد خواهد شد، چسب هایی که برای روکش کردن پی وی سی بر رویام دی اف استفاده می شود و در دمای 80 درجه مجدداً فعال می شوند از این رو اگر رویه روکش شده قبل از تولید درب آماده شود بایستی پرس رویه بر روی کلاف را با استفاده از دستگاه پرس سرد انجام داد.
در حال حاضر بیشترین استفاده از ام دی اف روکش پی وی سی در تولید درب های ضد سرقت ایرانی و ترکیه استفاده می شود و برای درب های داخلی آپارتمان ها نیز بسیار رواج دارد.

درب های روکش پی وی سی اتاقی

درب روکش پی وی سی  تعریف ما از ضد آب بودن این است که درب بر اثر رطوبت هیچ گونه آسیبی نبیند.که این تعریف برای درب های روکش PVC به طور کامل صادق نیست.پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد به طوری که ورق های پی وی سی با ضخامت های 16میل را برای ساخت کابینت سرویسهای بهداشتی و کابینت زیر سینک آشپزخانه به کار می برند.
همین ذهنیت باعث شده که درب های روکش پی وی سی را هم به غلط به عنوان درب پی وی سی و ضد آب معرفی کنند.در صورتی که ورق های پی وی سی ضد آب کلا پی وی سی می باشند.اما ورق های مورد استفاده در ساخت درب در اصل ورق های ام دی اف هستند.که با پی وی سی به ضخامتهای 0.4 یا 0.2 میلی متر روکش شده اند.باید توجه کرد که آب از سطح روی درب غیر قابل نفوذ است،اما در صورتی که کلاف درب پی وی سی نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد کرد.

آیا درب های روکش PVC کاملا ضد آب هستند؟

در بخش مربوط به درب mdf درباره ساختمان این نوع درب ها موارد مهم را بیان کردیم. میتوانید با مراجعه به آن به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.
به این نکته نیز باید توجه کرد که آب از سطح روی درب غیر قابل نفوذ است اما در صورتی که کلاف درب  pvc  نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد کرد و همان اتفاقی که برای سایر دربها از جمله دربهای “اچ دی اف” و “اچ پی ال “پیش می آید برای این درب هم پیش خواهد آمد و در صورت روکش شدن کلاف هرچند که نفوذ رطوبت کمتر خواهد شد.

آشنایی با درب MDF روکش PVC

راسان درب تولید کننده انواع درب روکش پی وی سی (PVC) می باشد . درب های ام دی اف روکش پی وی سی، از جنس ام دی اف می باشد که روکش آن از جنس پی وی سی (pvc) می باشد که درب "ام دی اف" روکش پی وی سی بیشتر به عنوان "درب ورودی" یا درب آپارتمان کاربرد دارد که ما در سایت راسان درب نمونه مدل این درب ها و نمونه طرح های پر فروش درب ورودی روکش پی وی سی را قرار داده ایم تا شما مشتریان عزیز متناسب با سلیقه خود درب ورودی منازل خود و درب آپارتمان خود را از جنس درب mdf روکش پی وی سی انتخاب کنید.

خرید و قیمت درب پی وی سی

درب اتاق پی وی سی به عنوان درب داخلی ساختمان، مناسب برای درب اتاقی و سرویس بهداشتی است. مقاومت بالای این درب ها در برابر رطوبت و آسیب پذیری موجب شده به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات درب ساختمانی مطرح شود. از درب pvc  با ضخامت 8 میل می توان برای درب ورودی آپارتمان نیز استفاده نمود.

با توجه به تکنولوژی های پیشرفته در تولید دربهای ساختمانی می توان از طرح های متفاوتی از درب های پی وی سی استفاده نمود، از جمله در pvc برجسته ، درب cnc و …

مدل های جدید درب پی وی سی

درب های پی وی سی جدید دارای طرح های مدرن وشیکی می باشد که شما با پرداخت یک هزینه مناسب می توانید بهترین محصولات را برای منزل و محل کار خود تهیه نمایید. با توجه به پیشرفت در ساخت درب و سایر مصنوعات چوبی، مدل های درب پی ویسی نیز بسیار متنوع شده و شما می توانید بهترین و زیباترین محصولات درب ساختمانی را این دسته از درب ها تهیه نمایید. راشا درب به عنوان سازنده درب پی وی سی و مرکز فروش درب پی وی سی در تهران و ایران، آماده عرضه بهترین محصولات با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عزیز می باشد.

منبع : راسان درب