درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت در ایران

درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت در ایران

درب ضد سرقت ترمووود مناسب فضای بیرونی ساختمان

درب ضد سرقت ترمووود

درب ضد سرقت ترمووود نارسانای خوبی است یعنی هدایت گرمایی و حرارتی را حدود 20 تا 25 درصد در مقایسه با دیگر درب ها کاهش میدهد.این بدین معنی است که بر اثر حرارت، تغییراتی در ساختار و خواص چوب گرما دیده ایجاد می شود که هدایت گرمایی آن کاهش می یابد و این ویژگی، آن را مبدل به متریالی بسیار مطلوب برای کاربردهای مختلف در ساختمان چه بخش داخلی و چه خارجی نموده است درب ضد سرقت ترمووود در بخش خارجی کاربرد زیادی دارد زیرا این مزیت از هدر رفتن گرما و سرما در مکان مورد استفاده جلوگیری می نماید. درب ضد سرقت ترمووود کاربردهای متفاوتی دامطابق با آزمایشات VTT، هدایت گرمایی ترمو پاین با کلاس ترمو D در حدود 0.099 (W/(m K می باشد و این در حالی است که هدایت گرمایی چوب فرآوری نشده 0.12 (W/(m K است. 

درب ضد سرقت لابی ترموود

درب لابی به درب های ورودی ساختمان که در قسمت بیرونی نصب می شوند گفته می شود. این درب ها معمولا دارای ابعادی بزرگتر از درب ضد سرقت آپارتمانی می باشند و باید در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت و تابش نور خورشید مقاوم باشند. درب لابی ترمووود ساخته شده  تمام استاندارهای لازم برای نصب در بیرون ساختمان را دارا می باشند. 

درب ترمووود حیاط و پارکینگ

درب ترمووود یکی از لوکس ترین و محبوب ترین جنس های مورد استفاده برای ساختمان های مسکونی و تجاری هستند که ضمن ظاهر جذاب و زیبا دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. درب نقش مهمی بر زیبایی و محافظت از یک ساختمان دارد و انتخاب یک درب شکیل با متریال مناسب می تواند ظاهر یک ساختمان را به طرز شگفت انگیزی زیباتر نشان دهد. هر چند که امروزه در بازار جنس های مختلفی از درب ها تولید و ارائه می شوند، اما درب چوبی ترموود از گذشته تا به امروز در دسته زیباترین و مقاوم ترین انواع درب ساختمانی قرار داشته است. درب ترموود حیاط و پارکینگ یکی از محصولاتی است که می توانید برای ساختمان خود تهیه نمایید و به زیبایی و امنیت ساختمان خود بیافزایید. 

چوب ترمووود

نوع خاصی از چوب می باشد که به دلیل فراوری با مکانیزم پیشرفته حرارت، نسبت به دیگر چوب های موجود در بازار دارای استحکام و ماندگاری بیشتری است. در حالت کلی برای تولید چوب ترموود از مواد شیمیایی استفاده نمی شود. چوب ترمووود در برابر کپک، حشرات موذی، موریانه، ساس و قارچ بسیار مقاوم است و رنگ و شکل آن پس از سال ها ثابت می ماند و دچار تغییر نمی شود.

برای تولید این محصولات از چوبهای زبان گنجشک و چوب گونه کاج استفاده می شود. ترمووود را به عنوان محصولی از کشور فنلاند می شناسند، اما قابل ذکر است این محصول در کانادا و آلمان نیز به طور گسترده تولید میشود. ترمووود را معمولا در ایران به صورت چوب ترمو نیز می شناسند. این دو عبارت معادل هم هستند و تفاوتی ندارند.

آیا رنگ درب ضد سرقت ترمووود با گذشت زمان تغییر می کند؟

رنگ چوب اصلاح شده با حرارت تحت تاثیر میزان حرارت و زمان فرآوری متفاوت می باشد.هر اندازه میزان حرارت فرآوری بالاتر باشد رنگ درب ضد سرقت ترمووود تیره تر خواهد بود و همچنین هر اندازه مدت زمان قرارگیری در کوره کمتر باشد رنگ چوب روشن تر خواهد شد. در اینجا باید این نکته را خاطر نشان کرد که تراکم هر درخت و چوب با یکدیگر متفاوت می باشد
بنابراین رنگ آنها نیز تا حدودی با یکدیگر متفاوت می باشد.رنگ ترموود زمانی که در معرض اشعه ی UV خورشید قرار می گیرد تا حدودی تغییر می یابد و به رنگ طوسی نقره ای در خواهد آمد مگر اینکه با استفاده از رنگ یا روغن لایه محافظتی بر روی آن تشکیل شود و از تغییر آن جلوگیری به عمل آید.

مزایای چوب ترمووود:

  • وزن سبک نسبت به دیگر انواع چوب و همچنین سایر متریال ها مانند شیشه
  • حفظ رطوبت محیط در حد استاندارد نیازهای طبیعی انسان
  • نرمال کردن تغییرات ناگهانی دما (سرما به گرما و گرما به سرما)
  • نصب سریع و آسان محصولات ترمووود
  • توانایی بسیار بیشتر در مقابل آتش، آب، طوفان و برودت نسب به چوب های دیگر
  • تجزیه پذیر بودن و عدم آسیب رساندن به محیط زیست در زمان تخریب 
  • انعطاف پذیری و مقاومت بیشتر نسبت به فشارهای بیرونی (نظیر زلزله)
  • عایق بی نظیر صدا (به دلیل نگهداری هوا در منافذ خود)
  • دارای دوام بالا در برابر پوسیدگی در انواع شرایط آب و هوایی
  • مقاومت بسیار بالا در برابر تاب برداشتن و تغییر ابعاد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد